Opprinnelig postet av
Frode740R
Hehe... Jeg har enda ikke fastsatt kem som skal lakke den, kjenner til noen lakkerer her i Bergen, Det meste går på pris, jeg stiller med 100% nedslipt bil, så alt skal egentlig være klart for lakkerer å lakke. Jeg stiller til og med med lakk. Så det er i bunn og grunn kun Sprøyting som er det som skal betales for, og leie av boks.
Jeg har jo som noen vet sett at jeg har opprettet en egen hjemme side, årsaken til den er for å sammle inn alle sponsorer på den siden. Jeg har fått en del rabatter på ulike produkter, men til gjenngjeld så skal selgeren vite at det jeg holder på med er seriøse ting. Det er jo litt opp til øyet som bestemmer spør du meg. Det er langt i fra gratis å bredde en bil. Jeg går til verks med å bruke kvalitets produkter. Så alt fra Epoxy, kitt og hele veien til siste strøket med lakk er kjøpt av lakkspesialisten her i by`n.
Så vi får bare se hvem som til syvende å sist kommer til å lakke den.
Kan på forrhånd si at målet neste uke, er å få bilen sprøyte sparklet på hele den ene siden. Så er målet uken etter å sprøyte sparkle den siden. Så det går unna no. =)