ja :) håper på å finne noen her i vennesla som er så snille og vil prøve coilen og svinghjulsføleren på sin bil ;)
Printable View
jeg kan komme ned å prøve coilen på min :) Men det er jo bare å ohme den :p
bare komme å hjelpe du :) ang bensinpumpa så tror jeg ikke den er død allerede? :p den lagde jo lyd for ikke så lenge siden :)
Duh...? Ang den chippen / hjernen du handla? Du e 110% sikker på att den ikke har startsperre? " quote " En startsperre chip gjør att bensinpumpa ikke starter " tatt ut fra ett inlegg fra en fy som har litt peiling.. Tenkte bare på.. pumpa di snurra jo ikke :P
pumpa virker den med direkte strøm :) bare relèt som er gåent tror jeg :)
Må du få ferdig bilen kim :P
tenkte å gjøre et lite forsøk i å få start på an i dag :)
fikk testa begge hjernene og bensinpumperelèt i en kamerat sin bil i går og alt funket :)
får se hvem av oss som blir først ferdig kim ^^
har koblet og styrt litt i dag også.. og målte på den rød/hvite ledningen til coilen på en kamera sin bil. når tenningen er av så er den jord, og når man skrur på tenninga var det 12,5v på den.. åssen er det mulig? og er det sånn at de to jordingsledningene på fuelrailen må være til jord for at dysene skal åpne seg? for jeg skrudde av fuelrailen i dag og satt på strøm og vridde nøklen, og det kom ingen bensin. men når jeg dro ut en dyse så kom det masse ut. noen som har peiling hva som kan være galt hvis ikke dysene åpner seg? (begge Hjernene, bensinpumperelè, tenningsmodul, coil) er testet på annen bil og fungerer.
prøv å ohme plugg ledningene, siden du ikke har gnist :)
Smart:)
Stått stille her en stund nå gitt
brom brom!! :P starter ikke faenskapet snart? :P
joda, bare sjekk sjekta xD
(klikk på bildet)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/938.jpg
sviver vell på 2 :p
hehe var å hørte på dette spetakkelet idag :) den sviver jo hvertfall :) hehe
ja ;) blir bra når denne kommer på veien :) må bare rope ut om du trenger noe dugnadshjelp :p
Gratulerer med oppstart da :D var deilig det vel?:)
ja, men nå som du har kommet så langt så er det vel ikke noe problem for deg da:)
bare prøver meg frem med en og en ting jeg :) så får jeg håpe den sviver ordentlig etterhvert :)
Byttet pluggene å nå sviver den på alle 4 :D :D :D
Hah, det minnte meg om når Jostein hadde bytta topp på bilen sin. Han fekk ikkje start for nokon ting i verden. Så skrudde eg ut ein plugg og sjekka om det var gnist, niks. Fram med stålkost og børste litt så starta den gitt :p Av og til er det ikkje så mykje som skal til.
har hatt første kjørertur med bilen i dag :) en liten tur i nabolaget bare :D mangler den gir "stopperen" så var litt vanskelig å finne gira :D
i dag var jeg hos "Alexk1" og henta all svart plast til inni bilen, nye seter og ledninger til lysene :D
har nå hatt prøveskilter i 2 dager og har vært dritnice :) et par småjusteringer må til :p
Ja var drit fett å få bilen din på veien endelig! Nydelig lyd,respons på turbo,lada fint og lite turbo lagg! Sykt overaska att bilen var i så god stand som den var. la seg fint i svingen også! Misunner deg noe j*vlig! :P
Bilder av kjerra? :D
Du den blå ledningen som du kobla strøm på når du fikk gnist? du kalte den nummer 4? hvilken er det? Mangler gnist selv her, lurer på om jeg kanskje har gjort samme som du :)
svarte deg på A-F Guiden :)
Edit: Det er ledning nummer 4 som går inn til tenningsmodulen. kun en blå der så kan ikke ta feil :) men var ikke eneste problemet mitt, fikk ikke riktig signal til coil (ingen svingninger) så ledning nummer 1 på tenningsmodulen er rød/hvit (også eneste rød/hvit). Da jeg allerede hadde trukket ledninger fra org. coilledninger til coilen, så koblet jeg bare rød/hvit sammen på den :)
Da holder jeg på å bygge anlegg i bilen :) 2*10" Kicker og 2*12" Rockford Fosgate :D
vurderer ikke snart å få den eu godkjent da ? ;)