God bedring Mr Lightyear :)
Printable View
God bedring Mr Lightyear :)
flott bil du har..
god bedring til deg og
Mr Lightyear er på bedringens vei :)
Takker for alle svar her, det er godt å se at folk ønsker meg det beste. Har ikke vært helt meg selv i det siste, men nå begynner det å likne noe :) Kanskje det kan bli bra etterhvert, det gjenstår å se. Jeg håper å kunne være 100% igjen iløpet av året, vi får se om jeg klarer det.
Jeg har fått en litt kjedelig diagnose, har fått hjernesvulst. Men er på bedringens vei nå, men det tar tid.. Så jeg ber alle om å være tålmodige med meg, det ser ikke ut til å være noe problem. Alle har vært helt supre og jeg håper alle kan fortsette med det!
Synes det var merkelig stille fra deg i høst, men at noe slik lå i gjære ante jeg ikke. God bedring videre:)
Dette fikser du Are! Hvis det er noe du skulle ha gjort med bilen stiller jeg og mrstfu opp vet du ;)
God bedring =)
Du får sjå det positive i det! Det at du har fått hjernesvulst betyr no at du har hjerne!
Takk for alle gode ønsker, jeg klarer meg greit nok foreløpig :) Det er begrenset hvor mye som skal kobles opp nå.
God bedring lightyear :) meget flott bil, hva er lakk koden på bilen ? :)
Lakkoden er 609, må ikke forveksles med 601 som er på alle røde 850 :)
God bedring Are, godt å se at du skriver her igjen, Jeg ble veldig engstelig når du ringte fra sykesenga, Som sagt så ønsker jeg deg god bedring, vi sees nok på et treff;)
Har ikke fått med meg at det var noe før nå..
Må bare ønske deg god bedring, og håpe på og få sett bilen din ordentlig "live" engang på nært hold!
men viktigste er at du kommer deg på beina of blir i ordentlig form!
Jessheim er jo ikke langt unna så det kan jo la seg gjøre. Men foreløpig får jeg ikke lov til å kjøre bilen min :(
Men det blir vel en endring på det ganske snart :) Da skal jeg kjøre en hel del veit jeg! Blir å se på treff etterhvert, må bare få tilbake lappen først...
Fortsatt god bedring! :)
Det er ihvertfall ikke noe stort problem... Fattern fikk den etter min mening tilbake alt for lett etter han hadde hjerneslag, så jeg har ikke mye tillit til det systemet som liksom skal holde folk som er for "syke" borte fra veiene :p
Nå sier jeg ikke at alle som mister førerkort av medisinske årsaker har samme problemene, men gjør deg selv den tjenesten å spørre folk som har kjørt med deg før om de merker noen forskjell på kjøringen din. Fort gjort at ting som var innprogrammert og gikk automatisk før går i glemmeboken :( Ikke fordi det glemmes på vanlig vis, men fordi alt som skjer i og rundt hjernen kan påvirke mer enn man hadde trodd.
Var et par episoder etter fattern fikk lappen tilbake som jeg fremdeles tenker på som "glad jeg overlevde". Legge seg rett over i venstre felt på motorvei i 70 når det kommer semitrailer dundrende i 90-100 i blindsonen, f.eks. Den er jo fin.
God bedring Lightyear! :D
Takk for alle gode ønsker! Håper jeg bare får igjen lappen ganske snart jeg....
God bedring:)
Bare for å gi litt tilbakemelding på tilstanden min; jeg er bedre nå nesten tilbake til slik jeg var før jeg gikk inn. Og jeg skal til legen imorgen og på sjukehuset på torsdag. Så vi får se hva de kloke hoder sier om min evne til å kjøre..... :)
Bra å høre :)