Jeg har sett penere å styggere, men passa bedre inn her enn styggbiltråden..
Printable View
denna var litt morsom noen som tror dem kan tjene godt her tydelighvis,får ikke 70 for den bilen ikke 50 heller. i den prisklassen burde den være perfekt og det er den ikke,ingen som betaler den prisen på en bil som ikke er eu godkjent og som alt av bremser må gjennomgåes og skiftes. la også merke til at kanalene var svarte og klina på.
25-30000 kan dei få for den viss det ikkje er rust på han.
Aner att han bare lufter interessen for bilen,og ikke akkurat er helt bestemt på og selge,bare nysgjerrig:) ingen ved sine fulle 5 gir en slik pris for en bare OK 242
Oi, det var noe til 242! :eek: :)
Også den meget dyr. Men det kunne muligens ha vært så vidt mer interessant å betale 120.000 svenske for den der...?
Fin å unik bil mn veldig tam, hadde enda vært noe mer fresent som hadde gått så lite å vært like fin (gt,glt,turbo,bertone)
Var det denne som stod ved Volvo-teltet på Vallåkra i fjor?
Stiv pris på 240 glt som har blitt oppskåret og partert for så å gjenoppstå fra de døde:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34384559
Kurrant 81 GLT hvis man fjerner div mikkmakk :)
Ikkje eg heller, med tanke på alt arbeidet dei har hatt med han.
Sier meg enig. :) Synes ikke nødvendigvis det er noe å si på prisen hvis jobben er gjort skikkelig - men jeg tror jeg ville ha hatt den "forbilledlig ren", med et mer diskret/mindre plasskrevende stereoanlegg og ellers detaljer som rette emblemer på rett plass. Jeg begynner å helle i retning av at 81-83 GLT evt Turbo er et høydepunkt av modernisert og stilrent 240-design.
81-modell Bertone Coupe hos forretning på Senja:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34401692
Der ser det ut til at de innimellom krydrer et ellers ordinært, halvgammelt bruktbilutvalg med en og annen importert 164 og 262C.
Sikkert OK bil dette. Men jeg har nok konkludert med at hvis jeg skal ha en slik, blir den svart - og ikke slik tofargerslakk som dette, som mest av alt minner meg om en amerikansk stasjonsvogn fra samme periode. :p