Det er helt riktig, og dessverre er jeg en av de. Må nok engang se det ann også denne gangen, da jeg har eksamen på mandag.
Kan allerede si med en gang at jeg har eksamen ved neste treff, neste måned også...
Eg kjem :)
Kommer i 940ien som endelig er tilbake i livet :) Den spiser LMM`er, men har nå gjort klar en ny 3" LMM :) Er den tredje som blir montert nå :( Må justere litt på registere tror jeg :P
Som nevnt tidligere så er jeg på sunnmøre i konfirmasjon denne helgen, og kommer hjem mandag. Etterlyser fremdeles flere til å bidra i planlegging av en eventuell cruisetur, da jeg ikke orker å stå alene med all planlegging dersom vi skal ha rebusløp underveis.
En del av dere er flinke å stille, en del andre sier de kommer men har enda ikke vist seg. Selv om Volvoen skulle stå, vil vi trolig ikke hugge hodene av, det sosiale står i sentrum her :)
Tviler på at jeg kommer denne gangen, men kan hende det dukker opp en liten grønnsak med VW merke i grillen... :)
Folket klare for treff i dag?
Hvor er det og hvilket klokkeslett?
Gamle Ikea.... Klokken 17:00???
Korleis er føre bortom fjorden???
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Fint vær og så å si tør asfalt :)
Kommer med Volvo 740 med mindre noen kommer å kjøper sykkelen min akkurat det klokkeslettet:)
Kommer nok ikkje, sliter med å finne fram til bilen under all snøen :o
Eg har vaska snøen vekk frå bilen å e klar for treff :D
Når er treffet idag? kl 17 eller 19? Veit ikke om jeg tør å komme sånn som bilen ser ut... :(
rimelig okei oppmøte i dag, bare synd ikke værgudene er helt enig for tiden...
Får satse på bedre vær når sommeren er helt på plass. Jeg blir ikke å se på neste treff da jeg befinner meg i spania på det tidspunktet..
rakk cruisinga jeg! trudde ikke folk kom til å væra der 18.30 da :P
Hehe.. Nesten alle var jo borte etter den første timen var gått.. Var faktisk 15-16 biler innom i dag :D
Hehe :P Jeg blir litt flau av å komma på treff sånn som V70en min ser ut nå :(
Du møtte. Det er det viktigeste ;)
HEhe, jauda :P Kollisjonsskada og eksos med kneskade! :P
Tittet no rett innom vi også, i Audien. Den ser ikke så mye bedre ut :p