gjorde du som jeg sa med styringa marius? Både på tannstang og på spindel??
gjorde du som jeg sa med styringa marius? Både på tannstang og på spindel??
Hvor i alle dager er det stabstaget blir festa henn på de bruene?
har vært og handlet meg D2 8stempla calipere!trur det blir bra bremser på svensken nå ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/622.jpg
også et bilde av hvordan jeg sveiset spindelen for mere rattutslag!har kopiert patenten til magnus ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/623.jpg
ikke det beste bilde kansje men kan prøve og ta et bedere neste gang jeg er i verkstedet! ;)
Er grisegrom denne bilen !!
så forstillinga til myranes har ikke feste til krengestaget?
også et bilde av hvordan jeg sveiset spindelen for mere rattutslag!har kopiert patenten til magnus ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/623.jpg[/QUOTE]
Hei. Tøft prosjekt;)
Hvilken type bærbruer er det du har? laget selv?
ser myranes nevens her, men finner ikke disse bærebruen på sieden demmes.
Hilsen
Steffen.
blir ikke noe særlig missunnelig på denna bilen her du! hehe rakk forresten ikke brøyte hos deg i hælja, litt skeptisk i morra å, men i værstefall blire tirsdan. nå ser det jo ut som alt regner bort!
Hei. Tøft prosjekt;)
Hvilken type bærbruer er det du har? laget selv?
ser myranes nevens her, men finner ikke disse bærebruen på sieden demmes.
Hilsen
Steffen.[/QUOTE]
Takk moro og høre noen andre liker bilen også! :)
er rør bærearmer fra myranes ja dem er halt nye så er ikke sikkert dem ligger på hjemme siden hans enda men trur dem ligger på finn.no :)
har i dag bestilt meg stående pedalboks :)
blir bra detta her marius!! satse på og bli klar til sesongen da!;)
ja andreas er planen det da og ha den ferdig bremset til gatebil i mai! :) da skal det gasses.
må sikkert kjøre noen runder med den for og bli vant til den.hehe vær gang jeg bruker bilen så har jeg bygd om eller gjort noen forandringer ;) men håper og få alt på stell til sommer`n så jeg kan fokusere på mest mulig kjøring.
må prøve og få lurt kamera mannen fra i sommer til og få ferdig filmen fra rudskogen også! :)
til året vil jeg være med på gatebil i mai også! bare få trekt opp gamle røblokka litt i rulla i løpet av vintern :) syns det byner å bli mye snadder i forstillinga di nå marius:cool:
ja håper det, tviler på at jeg er ferdig til mai, men kanskje juli! ;)
ja det må du være med på jonas.ja begynner og hjelpe nå ;)hehe
bare og stå på det andreas.trur det skal holde har med meg også men må jo ha et mål og gå ut i fra så jeg får litt press på meg.... :)
Skal vel ikke ha deg en tur på "ringen" også, teste bilen skikkelig ut ;)
skal aldri si aldri! hehe hadde vært veldig moro det :)
Ringen er og blir det ultimate test"medium" for en racebil som også skal (kan...) brukes på gata, forsåvidt ultimate testplattform for rene racere også :D mange innbiller seg at ringen er flat og smooth som en strøken F1 bane, den kan vel helst sammenlignes med en veg i nordnorge/vestlandet :p dog uten "krater" som moser flegen... Er det en plass man virkelig får tyna et oppsett og understell så MÅ det være ringen! Jeg SKAL ned å teste kommende brukstralle på den banen, krysser fingra for at man kommer hjem igjen også :p
på fredag var jeg hos www.KSR.no og bestilte meg vi-pec sprut og alt nytt til hele bensinsystemet.kommer vell noen bilder når jeg får satt alt der det skal stå..
har også ribbet bilen innvendig for og montere bur og dra race stuket helt ut. :)
Detta blir bra, stå på ;) angående det vi prata litt om bremser bak, hvordan passer calipere på akselen med den ventilerte skiva egentlig??? har du prøvd? ;)
takk takk!
må file opp hulla litt i caliperen men skal gå det.skal se litt på det i morgen men bruker jo skiva som sitter bak tenkte jeg. :)
Blir ikke skiva litt tynn i forhold til caliper da? Du får si ifra åssen det blir, så kanskje jeg lager no lignende på volvon min å:P lurt var det hvertfall:-)
vist skiva blir for tynn setter jeg bare på caliper til ikke ventilert skive har det liggende. :) har trua på det io værtfall....
skal i verkstedet og drive litt etter på. har fått bunnpanna mi i dag så skal vell få begynnte og modde traversen litt.