Akkurat der den kommer til å havne å:D
Eneste jeg er usikker på er om jeg skal lakke shiftlight kåpa grå, eller om jeg skal lakke alle instrumentene svarte:/
Akkurat der den kommer til å havne å:D
Eneste jeg er usikker på er om jeg skal lakke shiftlight kåpa grå, eller om jeg skal lakke alle instrumentene svarte:/
Kunne sverget på det sto høyre, har du endret det? :P
Ja jeg skrev høyre men jeg tenkte med feil hue holdt jeg på å si:eek:
Står riktig nå da:rolleyes: hehe
Den andre høyre altså : ))
Jaa:D Skal prøve å mekke ferdig resten imorra så kanskje enn kan begynne å lakke til tirsdag:cool:
ååå så deilig når du tar feil joakim :D det er bare 11 målere, den ene 52mm er ei klokke! haha, burn! :-P
Kva papirbetar har du brukt på instrumentpanelet? Stemde ikkje heilt med det orginale :p
Det er noe custom greier jeg har fått godeste Dave Barton i statene til å lage for meg med samme utseende som det er på prosport instrumentene mine, så alt står i stil:cool:
Ikke fått gjort stort annet idag enn å kjøpe litt skruer osv som jeg trenger for å få ferdig dashen. Fikse mer imorra vell?:rolleyes:
En klokke måler jo tid, om man ser litt stort på det....
Hadde vel sneket med en klokke jeg og, faktisk. Men når du skal være sånn bitchy så kan det bare værra!
Da var shiftlighten på plass, må si meg godt fornøyd med sånn det ble seene ut:o
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/275.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/276.jpg
Pent! viser rpm og den? Prosport sin?
Yes den viser også Rpm=) Nei det er summit faktisk. Prosport hadde ikke kommet med en egen da jeg bestile D:
Ble jo bra det der! skal du lakke platene?
Platene skal lakkes silekmatt svart. Også skal jeg høyglanspolere "fasettene" på tørkeplatene. Samme med platene som står på dørene.
Lurer på å kjøpe ny girkasse til vogna nå. Redd for at M51'n ikke kommer til å takkle 16v maskina:( Trist å avlive en så "sjelden" kasse.
Vet bare ikke om det er forsvarlig å legge så mye penger i ei gammal brukt kasse som den jeg ser på:p
du får handle en sellholm sak da vett ^^
tremec med dog shift er greit da, men liker jo ikke giring på høyt turtall :/
Nei blir det ny kasse nå så blir det TEX Racing T101.
Laga for å holde uten problemer for 1300hk, da får det holde i lange baner til den gammle volvo'n:P
Sikkert fin i venstresvinger...
Var det en nascar-relatert spøk joakim? :p