Japp skulle absolutt fått tatt en tur. Driver å styrer å skrur nå jeg, uta for garasjen.
Printable View
Japp skulle absolutt fått tatt en tur. Driver å styrer å skrur nå jeg, uta for garasjen.
Får ta deg en tur når du er ferdig med å skru, mapp og har bremsa :)
Tenkte på det :)
Detta blir spennende :) . Lett misunnelig på det gulvet [emoji85]
Blei gromt med epoxy på gulvet ;) Er litt jobb, men var ikke så dyrt! Blir nok mere jobb om man skal legge epoxy på et brukt verkstedgulv.. Må vaske veldig godt med avfettning først, for ikke snakke om all ryddinga før du får vaska[emoji28] La siste strøket på mandag, så nå er det ferdigtørka og ser supert ut :D
Hva slags epoxy brukte du :-)?
Husker ikke hvilke merke det var, men det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem :)
Gulvet ble jævli bra! Å ganske blankt kan man si..
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/07/960.jpg
Sigural heter merket Holck.
Brukte 10 spann(40liter) på 95kvm. 3 strøk
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/07/961.jpg
Får ikke sett bildene akkurat nå. Merket har jeg hørt om før. Ganske høy pris på den [emoji6] ? Er vel verdt det når resultatet blir bra [emoji108]
Oijfaen, så etter pris på nett nå og det kosta jo 849,- per spann[emoji28] Tror kansje vi har fått det endel billigere på Gausdal Landhandel fordi vi har handla alle byggevarer fra der :) Ja resultatet er det ikke noe å si på. Kan skli på sokka over gulvet! Blir nok lekende lett å holde rent :)
Brukt den selv i kjelleren her på fyrrom og vaskerom. Virker bra den. Sist gang gadd jeg ikke å male flere strøk så la på et tjukt (veldig tjukt) herda fint..
Sent fra min S30 via Tapatalk
Ja det ser ut til at man kan legge veldig tjukt! Flyter uansett utover og blir helt topp :)
Vil en Walbro gss340 montert i tank holde mon tro? Trenger bare den pumpa da, eller må det være en til som suger? Hadde vært digg å bli kvitt pumpa under bilen :)
Det skal uansett trekkes opp ny tilførsel til pumpa fra det nye releet :) Blir sikkert også langt opp nye bensinrør fra tanken og frem. Ser så lettvint ut med aluminiumsrør :)
Pumpa ser slik ut.. Har kjøpt den og en alucooler for bil med ac, siden jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe ny tropic aluradiator ettehvert :) Det er kjøpt brukt, men pumpa er ny i eske :)
Usikker på hvor mange ampere walbropumpa trekker, men det finner jeg jo ut av. Lønner seg nok å trekke fram ny frisk tykk tilførsel ja! Både mtp spenningsfall men også strømføringsevne :) Kjøpte du alurør på rull? Hvor tykke? Hadde tenkt an8 til tur og an6 til retur jeg. Hvor kjøpte du fester for alurør forresten?
Åkaj! Da får jeg kjøre an8 på både tur og retur :) Det tilsvarer 11mm innvendig. Toppers! Biltema har mye fint :P
Javisst! Ikke vits å legge alt for tykke rør heller ;)
Om du har kjøpt ny cooler, har du lyst til å selge den gamle? Mener å minnes at du har modelltilpassa til bil uten ac? Det trenger jeg [emoji14]
Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk
NÃ¥ fikk jeg lyst til Ã¥ male gulvet i garasjen ogsÃ¥ í ½í¸‚