Bare jeg som ikke får diagnoseboksen til å fungere?
Printable View
Bare jeg som ikke får diagnoseboksen til å fungere?
Noen som har noe info om hjerne med sluttnummer 976 ?
http://img.photobucket.com/albums/v2...0/IMG_1468.jpg
Noen som har mål?
Fant ikke noe mål der sist jeg så..?
En kompis av far dreier et :)
får ikke strøm på den gule/røde til bensinpumpe, bensinrele som er gåent?
Har du husker strøm til nettet, og også å gi strøm på den ledningen som skal ha strøm på hakk 2 og 3?
Den tynne blå trenger strøm for at releet skal "slå på" systemet.
Hva gjør man med 9 pols kontakten som sitter på ledningsnettet på motoren, men i bilen er det 11 pols kontakt som den blir kaldt i tråden her, jeg har, jeg har loddet om de ledningen som var like, men jeg har nå 6 kontakter til overs som ikke går inn til bilen/ og tennings siden, jeg får ikke start på bilen, går det ann og modifisere ledningsnettet fra 9 pols til 11? jeg har ikke fått detta til og stemme eller funke, har lite lyst til og bytte tilbake til bilens orginale ledningsnett nå, jeg har brukt ledningsnettet fra en annen 240 med LH2.4 bilen min har også fra før LH 2.4, men bilen min har 11 pols kontakt, mens ledningsnettet jeg bruker nå har 9 pols. noen som skjønner meg?
på lednings nettet her, til "bilens kontakt! denne kontakten ligger på ledningsnettet, men hvordan skal denne ledningen da, skal den bare kobles sammen mot hverandre og settes i kontakten?
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/08/1645.jpg
hvis du vil ha hjelp en dag så kan jeg sikkert komme opp til deg å hjelpe deg har jo kobla detta et par ganger :p bare send meg en pm ;) er jeg som har den burgunder 245en som går på jessheim ;)
har sett den ja :) tror jeg gjør dette enkelt, det viser seg at 92 nettet og 93 ikke er helt likt, så jeg bytter tilbake til mitt gamle og lodder inn formotstand i det i stedenfor, tror det er lettest,
enkleste er å bytte dyser ;) da slepper du motstander hvis du bytter til riktige dyser ;)
En ting som jeg lurer litt på her. HVORFOR klippe i stykker ett lh 2,4 i fra 240? Det passer jo rett i. Er jo uansett bare en håndfull kabler å koble inne i bilen.
Sånn jeg har forstått så brukte han det ledningsnettet som satt på motoren han kjøpte. Forrige eier som har klippet det av.
Og ja han har fått noen spm om hvorfor han ikke brukte det som satt på bilen originalt :p
Stemmer det du sier Hassel, har nå hørt, og skjønt at detta ikke var noe lurt, men da må man bare ordne det! :) ledningsnett bytte er under arbeid ;)
Har laga til 240 lh 2.4 nett i min 89' 760 og i en kompis sin 89' 740 turbo nå, å i ingen av bilene funker vanntemp måleren.. Da har jeg koblet direkte fra føler til kontakta fremm om dempertorn på fører side.. Noen som har et svar på dette?:)
Er vel ikke samme sensoren på 740 å 240 hvis jeg ikke husker feil
Hvis ledningsnettet ikke har den kontakten som kobles sammen med det som sitter i bilen (v torpedoveggen) fra før, hva gjør man da?
Sannsyneligvis ett 92-93 nett med EGR jeg har...
noen i østfold området som har gjort detta før og har lyst til å hjelpe en stakkar som sliter litt? har fortsatt ikke strøm til bensinpumpe og dyser, mistenker egentlig at hele nettet er ødelagt.. ikke har jeg noen kamerater med lh2,4 bil å låne hjerner osv fra heller:p
1000 kr til den som kommer en tur på verkstedet i høbøl å kobler detta riktig for meg så jeg får start:)
Sliter med og få nok bensin tykk under turbo trykk, kjører orginal pumpe på orginale fk med 531 topp..sitter i en 240. må jeg få tak i bosch pumpa som er anbefalt ved trimming?