Å ja. Overrasket over hvor mye bedre lyden ble. Hvor mye koster midt høytaler tro? Ser de ligger på ca. 150 SEK hos høgger i Sverige, men da sikker uten skruer.
Printable View
Flott med felger og ny lyd :)
Tapatalk 2
Takk :)
Mer handling nå så blir jeg hengt i furua med jernmerket i panna.
Strøkent :)
Blir hengt av kvinnfolket hver dag, og vi bor ikke sammen en gang :p
Er luren på sub eg og, mn kablane ligge klart der? er det me forsterkar innbygd me suben eller? Mn er det plass til stephjulet når den er der då? :P
Som regel ligger kablene klart. Bare å løfte på luka og se i bakkant det. Skal være grå kontakt, ganske stor.
Woofer'n har innebygd forsterker. Og det er kun plass til reserverhjul i sykkelstørrelse etterpå. Vanlig dekk må ut :)
Ser foresten du har S60. Disse er vel bare til V70.
Kor fekk du tak i den HU 803 spelaren? :)
Ja, kan nok stemma da at da berre er til V70.. For fant ikkje noko kontaktar der, men kor er suben på S60 for dei så har da då? :P
Og kor har du fått tak i dei grå Volvo senterkoppane? Eine min er ødelakt :/
Ok, takk for svar :) fin bil du har, trasigt me dei idiotane så skrapte opp bakluko di... :/
Jeg har noen bilder av den bilen på dataen hjemme, kan legge ut her når jeg er hjemme neste gang, den burde vært gjort opp med forsikringa nå, har vært der mange ganger å spurt uten at den har vært klar, men det begynner å bli en god stund siden nå:)
Ja sjekket bildelssiden og da stod det bare en svart en der. Takk for hjelpen kkromcke.
De er ikke så flinke til å oppdatere igrunn.
Takk for det. Herregud hva er det dem gjør. Hiver en annen bil oppå slik. Skal de ikke bruke understellsdeler eller rails også.