kodja har parkert c70n nå, grunnet coil-problemer,så han har vell fått tilbake litt problemer:)
Printable View
kodja har parkert c70n nå, grunnet coil-problemer,så han har vell fått tilbake litt problemer:)
Ja da kan det ligne på det ja:-P
da må jeg forte meg ut å prøve å starte min :p
Foort deg å løp:-P ingen update i dag heller, selskap som tar hele dagen:-P
Må vel oppover snart igjen jeg å håpe at den fortsatt starter, mye opprydding som gjenstår nå i motorrommet:-P kan bli en travel sommer:/
Mini uppdate, var å handla lim til å lime Frontfanger i dag, kjøpte også litt ledninger pluss noe karosseri lim til noen småting. Har også skaffa ledninger til el takluke. Så håper på en jobbedag snart:-)
Legg ut sikkelig bilder av front fanger jobben, siden jeg skal gjøre det samme snart ;P Blir bra denne bilen asså, stå på =)
Kan legge ut bilder når jeg har noen:-) har ikke flere ennå
Har ikke sjedd noe mer her siden sist, har ikke hatt fridtid til det:p sitte nå å vurderer coilovers frem å bak.. bare et klikk unna:p
Der ble det klikka:P da er det bare å sette seg og være tolmodig å vente:)
kan bli bra det :D
Ja håper det:-) får se når det kommer:-)
Fy fan det så bra ut! :D gleder meg til resultatet :)
Gleder meg selv:-)
Stikker å ser om jeg får gjort noe på bilen nå, kanskje det blir bilder å:p
Hvor kommer dette fra? pris osv
Dette er kaplhenke sitt dette. Ble 830 dollar før frakt.
Vedlegg 1380Vedlegg 1381 Fikk montert dashbord igjen i dag:-) men fortsatt mye ledning igjen:pVedlegg 1382Vedlegg 1383Vedlegg 1384Vedlegg 1385Vedlegg 1386 begynner å bli bedre i motorrommet:)Vedlegg 1387
Noen som kan hjelpe meg med 940 instrumentet? hvilken lednings som skal gå hvor kontra 740:)
haynes boka er grei å ha til dette, brukte en ifra 740 å 940 når jeg gjorde det på min :)
Okey, står fargene i de? Husker du om det var like farger fra 740 til 940
Denne løsningen er egentlig ganske ubrukelig. Det er ingenting som sikrer fjøra, og selv med de lengste fjørene (kombinert med Bilstein Sprint som er 35mm kortere enn standard dempere) som ikke senker mer enn 40mm senkefjører (fikk de lengste fjørene siden jeg oppga at bilen stort sett skulle brukes på gata) så datt fjøra ut når den ble den jekket opp. Det satt ikke lenge på bilen min for å si det sånn ;)
Regner med det:p men måtte prøve fant jeg ut, se om jeg får fiksa noen patent på det:-)