og den er skitbillig vil jeg tro? :p
har du delenr? og finnes den til biler med og ikke med integrert list på ruta som stv kom med?
Printable View
allright :) har du delenr så jeg kan sjekke pris i morgen? lett å skifte ruta forresten? eller må man sette bort dette arbeidet til profesjonelle?
Ikke litt enklere å bare montere en liten antenne som du monterer i bakruta? På 10cm?
Får både til med og uten integrert list. Skal legge inn delenr når jeg kommer hjem fra jobb.
helst vil jeg ha el antenne på bilen :) synes det er litt nice jeg...
tror jeg har glemt å oppdatert ang forsikringssaken etter påkjørseln. ble utbetalt 6500kr. de anså hos vesta at fangern burde byttes istede for å reparere og da senka prisen seg litt gitt. men dekker masse deler det :-)
er i surnadal nå på treningsleir. møtte på volvogutten for en volvoprat. samt jeg stod parkert og en kar kom inn og hilste på pga han kjente igjen bilen. borman? var det det tro? moro :-) alltid hyggelig det ja!
Så du er her i bygda å sniker ja :) Borstad het han fyren forresten :)
er i surnadal nå på treningsleir. møtte på volvogutten for en volvoprat. samt jeg stod parkert og en kar kom inn og hilste på pga han kjente igjen bilen. borman? var det det tro? moro :-) alltid hyggelig det ja![/QUOTE]
BORMAN? BOORRMAANN?? var jeg så full at jeg ikke klarte å uttale mitt eget etternavn? :p haha, men borstad som holten sier ja ;) Stiller du på gatebil treff til helgen da? Er jo her i Surnadal det også, hadde vert arti om du stakk innom :)
deeeet var det ja! huska nesten rett vettu :-P
ja om været er på vår side så skal jeg campe i telt og være med og vise bilen på gatebiltreffet i år ja om jeg orker etter den uka her med hardtrening :-) har med meg plosh og alt for å prøve å få litt liv i lakken også når jeg står uttafor teltet på campen til helga nå ;-)
Treningsleir? WTF?
Høres jo ut som en avstraffelsescamp foreldrene deres har sendt dere på :p
Nææ, han er vel på tae-kwon-do-leir (eller hvordan man skriver det.).
Hvordan gikk det med IPD-ordren da?
er godt å vell blitt 27 nå så er ikke tvunget til noe som helst gitt ;)
men fy fader jeg er gåen etter mange timer med rå fighting å stuff nå :D loving it!!!
liggi på sofa\senga å sett Sherlock Holmes på pcn... det var avslappende gitt.
sendte mail og sjekka ang ipd ordren, og fikk beskjed om at det snart vart klart. så da må jeg fikse det som er der. håper det går kort tid nå så det blir i orden :) fordeler frakt og slikt ut fra hvor mye\stort\tungt det er jevnt fordelt, virka som det skulle gå ganske greit å fordele kostnaden med frakta ut fra det sånn som det ser ut. er jo mange tunge ting som er med her nå.
på videon her vises mange av utøverne som er på leiren, som er i verdenstoppen når det gjelder ITF Taekwon-Do :)
og vår alles inspirasjon når det gjelder kickass moves :p
Joe Eigo ;) insane! har vært med å lage movesen i TEKKEN btw...
veldig off topic til hva som helst... trodde ikke dette var mulig jeg!!!
ja for hvem går rundt med en Glock i norge til daglig? nei her må man kunne slikt hands-on istede, mye mer moro. men er ikke så lett å skjønne for de som ikke har testa det eller liker sånnt.
SPAS-12. AA12. Osv.
Men det her er fetere.. :D
Men nå går vi vel veldig OT...
jævlig moro med den siste dær :p
men han første gjør jo akkurat det man ikke skal gjøre... rigge opp til fight. han siste gjør det som skal. prøver i det lengste å avverke og ignorere, men kort prosess etterpå :)
og ingen glock, spas-12 eller noe i nærheten der heller... merkelig... :p
Det beste er jo når han i siste videoen snur seg og skal ta noen andre, på andre siden av gata.. haha..
Joe Eigo er syk ja, jævelig fett å se på!
Kunne godt tenkt meg og drevet med kampsport, men slik opplegget er lagt opp så er det slik at alle må være venner også blander de inn slike teite (i mine øyne) organsisasjoner som mot. Og da tåler jeg ikke å være en del av det, hadde det ikke vært slik så hadde jeg sikkert drevet med annen idrett også.