Fått ordna deg vinterbil el? 740n er til salgs :rolleyes:
Printable View
Fått ordna deg vinterbil el? 740n er til salgs :rolleyes:
hvis du skal til gamle trakter i jula, og har lyst til å komme til Hamar for en liten prat så skal du få en org leppe:) må bare kvitte meg med det meste. har ikke lagringsplass:(
Hansen: Nei har ikke det, skal kanskje se på en bil i jula men får se da vettu :)
Dalaræcing: takker for det! Kan sikkert ta en Hamar-tur, men blir antakelig over nyttår! Tenkte å være hjemme 1. uka i januar. Har ikke mest plass selv så det er ikke så veldig farlig med leppa, men kan ratt slå av en prat allikevel ;)
Jepp:) du får sende en pm, når du er oppover
:)
Har kjøpt litt deler til rettstillinga:
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/01/125.jpg
Men må vente litt på å få gjort noe med det fordi sjefen min misforsto og hørte ikke ordet "ikke" i setningen "Jeg kan IKKE jobbe 1. uka i januar".. :p
Siste bildet av bilen før den skal få hvile i Hedmarkstraktene resten av vinteren :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/01/156.jpg
Fin/strøken bil du har :D
Åsså så blank da gitt. ;)
Er slettes ikke stygg denna bilen din Sven :D
Hva skal du kjøre med ut vintern da?
Vurderer å selge bilen. Prisantydning 85000 (ikke diskuterbar, så er vel ikke bare antydning:p). Ta kontakt ved interesse :)
Neidu, selge denne for og kjøre rundt i vag blir for dumt :p
Strøken!
Hadde kjøpt den lett hvis jeg og økonomien hadde vært venner! :)
DKW? Begynt med totaktere?
Fin 940 :)
Jeg driver litt med gamle DKW'er sjæl, men mistenker at det kanskje ikke er det du mener?:rolleyes:
Solgt i dag :)
Gratulerer til den som kjøpte den :) jeg var SÅ nære ved å kjøpe sist den var til salgs, var å prøve kjørte den på Espa :P men han ombestemte seg i siste sekund :( Veldig fin bil detta :)
Akkurat:) Det ble jeg som kjøpte den ;)
Gratulerer, Mye måtte du gi for den da? :)
Håper du fikk deg en bil du ble fornøyd med allikevel Emil, og beklager igjen min useriøse oppførsel :)
Forrige gang ville jeg selge for å finansiere en annen bil, som selvsagt ble solgt først... Denne gang selges den fordi jeg aldri får tid til å gjøre ferdig T5-prosjektet før jeg er ferdig med skola allikevel, og det er på tide at noen tar over stafettpinnen og gir den litt kjærlighet igjen :)
Blir nok Volvo på meg igjen senere, hva og når er foreløpig helt åpent ;)
Jeg fant en bil jeg er meget fornøyd med ja :) Ett godt utgangspunkt med mye potensiale. Selvfølgelig var det surt at du ombestemte deg rett etter jeg fikk lånet, men det er sånt som skjer ;)
Bare bra denna bilen får litt kjærlighet igjen, det fortjener den :D Gleder meg til å se updates på denna :)
Da er bilen overlevert, blir det en worklog da Cato? :)