Sånn er det når man begynner å bli litt opp i åra... :)
Printable View
Sånn er det når man begynner å bli litt opp i åra... :)
Har brukt litt tid på å sette meg inn i MS2 verden. Har funnet ihvertfall èn feil med MSn min. Dvs at triggersignalet til coil nr 1 er på feil plass. Er vel bare å flytte en ledning så skal den være grei. Men er det noen som har en oppstartsmap til B230 med 630 dyser? Har bestilt kontakter gjengetapp til IAT og hjelm samt hovedstrømsbryter i kveld. Har trua nå.
Lurer også på en annen ting om det går med en 302mm bremseoppgradering på denne siden det er 2 krets bremsesystem uten ABS. Den har jo to slanger til hvert hjul framme.
Skårholen har kanskje et map med 630 å dele? :)
Kjører på 465cc i en mnd til jeg. Men da blir det over på 630. Men hvis du hører med DreRacing så har han noe tenker jeg, for en kamerat av meg kjører 630cc. Han er vel kanskje lettest å nå på facebook.
Jeg har map med deka630 dyser, men det ligger på ecu hjemme i Lom.. Så er nok enklest å kontakte DreRacing på facebook om du skal ha tak i det
Det mappet du har Hans Ola er nok det kompisen min kjører med.
Er det kun tenning og bensinmap du trenger eller hele config'n?
Tja si det. Ikke rotet så mye i Tunerstudio enda men skal klare å sette opp triggerposisjon og coil config. Ellers er jeg litt grønn.
Da ble det reine slicks og litt småsnacks. :)
Takk for tipset skal følge med.
Tror felgvalget blir unikt på Volvo. Er 9x17" felger.
Er det 5x108 på dei?:)
Ka felgar er det?:D
Er 5x112 med 230 slicks.
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/05/211.jpg
Stilig [emoji106]
Håper det blir bra og at jeg får de til å passe. Må vel på med spacer så de blir Nærmere ET0. Er samme type felger som ble brukt i STCC og WTCC mener jeg. ATS DTC.
Kule felgar!:D
Takk. Jeg falt for de og tror de kommer til å bidra til ett litt mer racestuk.
Kult prosjekt :)
Nei ikke gjort det. Likevel er det over 3 grader negativ camber.
Du kjørt bak meg ista, var fin lyd i den nå. Trodde ikke bilen ble så tøff når jeg så første bildene[emoji28]Kjørte sølv v70 med sticker på bakruta[emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk