Bremsekraft forsterkeren. Se etter lekkasje på bla. den tykke vakumslangen som går fra innsug og bort til bremsekraft forsterker. Bøy på den og se etter sprekker.
Printable View
Trenger ikke røre denne for at den kan sprekke. Gummi som blir gammel blir hard og sprekker til slut.
Jeg sier ikke at det garantert er denne som er feilen, men jeg ville begynt der. Er det sprekker i den så vil du hvertfall oppleve det som du forklarer.
Det at dette problemet kom etter at du skiftet skiver kan jo være en tilfeldighet?
Selv om gull fort blir litt pakistansk så er det ikke feil sammen med mørkeblått ;) Pent arbeid!
Jeg syns faktisk gull senter på skivene å gull kalipere er pent til alle farger jeg.. Ble bra. :)
Gull fargen ble bra og det er flere av Volvomodellene som originalt har liknende gullfarga kalippere.
Takk for det! :)
Takk for det Sven :) Stemmer jo det du sier.
Det er godt Christian :) Nye originale bremsedeler er jo gull så :)
Kan legge til at jeg har fått en avtale med Custom Cars Kristiansand angående hellakkering av bilen! Gleder meg! :)
trur ikkje kvite felgar kjem til og kle bilen din noko særleg godt:(trur den hadde vært finare med sølv eller mørkegrå r felgar
Er ikke r-felger litt oppbrukt egentlig?
du kan kjøpe mine r felger de er 18" da, å det er litt småmerker i dem, men om de skal lakkes gjør det vel ikke noe.
Alle har jo r-felger på 850 for tia da :P
19" Nebula eller hva de heter er rått på 850 :D
Noe og vurdere?
Synes det er tull på 850, hvertfall på norske veier. 35profil på 18tom er MER enn tynt nok.
Pingle :D
19, litt strekk og skikkelig senk kler 850!
Se kjell sin grønne :)
Du må ned på 30 eller 25 profil for at 19" hjul skal gå smertefritt på en original 850, og det blir for tynt for norske forhold ;) Og Kjell sin grønne er vel ikke noe bruksbil så vidt jeg vet så da kan man sikkert leve med det, men skal du faktisk bruke bilen vil jeg ikke anbefale noe mer enn 18".
Originale BBS Nebula finnes forøvrig ikke i annet enn 18" :D
Var du og handla deler te volvoen eller på biltema? :P
Sant, men de er jo like de jeg har, bare 2" større :)
Ja, men jeg skjønner ikke hvor folk har fått fra at dette skal være en bruksbil!?
;)
Dette skal bli en treffbil! Ingenting annet. Skal ikke være noe i nærheten av en bruksbil. Luftes kun på solskinnsdager mellom april og oktober :)
Handler ikke ting til bilen min der, men var med noen andre som skulle ha deler der :)
blir du og se på treffet i sørlandsparken i kveld?