Da tar jeg kontakt med verkstedet på mandag og håper de har anledning til å, i det minste, raskt sjekke om de har satt pinnen på riktig sted i CEM.
Printable View
Verkstedet hadde dessverre ikke mulighet for å se om ledningen/pinnen står riktig i CEM før på torsdag etter kl. 12, grunnet lav bemanning.
Da har det endelig blitt lys i lampa. Alt var koblet/gjort riktig iht. til monteringsveiledning, men den er feil. Det er chassis nummer som bestemmer hvilken kontakt nr. man skal bruke, men det stemte ikke på bilen min. Monteringsveiledningen sa nr. 7 men på bilen min var det nr. 8.
Da er det bare å glede seg til det blir mørkt for i kveld blir det testing. :)
Kaprer tråden litt, da spørsmålet går mye på det samme :)
Har også montert en ledbar på min xc70 (15modell), men enn så lenge er styrestrømmen tatt fra bilens fjernlyskrets. Har et helt motornett fra en 2009-modell v70 liggende i garasjen, og kom til å tenke på at det sikkert finnes kontakter der som har samme terminaler som brukes i cem?
Ser også at programmering med vdash er nevnt. Har ikke brukt vdash så mye, men er det altså mulig å legge til ekstralys-sw selv?
*edit: ble vision-x xpr-h12s på min
https://i.imgur.com/TiG5VnA.jpg?1
Fikk lastet inn sw mens bilen likevel var på service, og likevel ble det en tusenlapp for programvare/jobb! Men uansett, nå gjenstår bare ledning fra cem og ut til ledningsnettet jeg har laget. Noen som har nummer på rett stikker/pigtail for å trykke inn i cem-kontakten?