Komplett Simons eksos ja, får litt utbytte i form av lyd også da. Spennende:cool:
Ja for de som er så heldige å ha R-Design originalt, hehe
Printable View
Då e det montert!
Super fornøyd, ble sikkelig bra lyd å et rått utseende [emoji41]
http://forum.vccn.no/img-dump/2019/01/189.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vakkert:D
Gjør utrolig mye med dobbel utblås! Tipper lydbilde ble noe helt annet også, nesten så jeg syntes du kunne lagt ved et filmklipp, hehe. Var det grei jobb å bytte nedre del? Måtte vel av med bakfanger?:)
Lyden ble litt annet også, men som de da, etter 1-2 uker vil lyden endre seg [emoji41]
Liten film må vi no klare å fikse [emoji41]
Bytting av nedre del var easy, skrud med skruer på hver sin siden inni hjulbuen, også var der bare å trekke den nederste delen av [emoji2956]
Kjøpte du nedre del med dobbel utblås nytt hos Volvo?
Når kjøpte du den? Volvo i Trondheim sier den er utgått.
Utgått? Håper ikke det:eek:
Du måtte kanskje kjøpe oppheng for eksos på høyre side også, eller ligger dette klart tro?:)
Ja, stemmer.
Er det Frydenbø Minde du har pratet med?
Fikk pris på bakre del med dobbel utblås hos Volvo her nede i dag, 3000,- med 20% rabatt.
Merkelig om de skulle operere med så forskjellige priser, enda jeg mener å ha hørt 1800,- tidligere.:eek:
Eg skal få tak i kvitering å dele nr i morgen eg så kan eg sende deg det [emoji2]
Eg ska husker å sende når eg kommer i bilen i morgen [emoji41]
Hvilken LED pærer har du gått til anskaffelse av til denne? Ikke fornøyd med mine...😂
Park å grøft tenker du på?
Det e faktisk i fra TV boden, kostet 650kr for grøft å 495 kr for park lysene, men no ene pæren i grøftelyset røket så no har eg bestilt noke fra eBay som håper kommer snart :)