Får sjå kva som skjer, eg kunne godt tenkt meg å fjerna den, men skal bilen seljast, så syns eg den må framstå orginal.
Er jo laståsne av dimensjonar dette :)
Printable View
Flyttar tråden ut i opne delen av forumet, er nok fleire som har interesse av å sjå denne.
Ser jo veldig bra ut :)
Moro at du støvsuger USA for turbo-biler :D
Det er bare å hente flere biler til Norge! Du har jo nese for hva som er "hot or not"!
Fin høyde med IPD-senkesettet.
Ja, får jo plukke dei som ikkje har blitt totalt turbobricka :)
Veit ikkje heilt kva dette senkesettet er for noko, men trur i det minste at dagens IPD-sett er Lesjöfors, dette ser lavare ut. Spørs kva biltilsynet seier til det, viss ikkje så må ein vel til med lesjöfors eller turbofjører for å få den gjennom. Om ein tek den inn på amerikanerregelen bryr dei seg nok ikkje om det.
Denne er iallefall hot som stasjonsvogn, er ikkje veldig mange med manuell igrunnen.
Denne så flott ut.
Blir spennende å se hva som skjer videre.
Kurt.
Moro med original turbo vogn :) er du interessert i skinn innredning? En kompis av meg har komplett sort skinn interiør liggende som han selger :)
Ja, det er eg alltid interessert i, kva årsmodell? Trur faktisk at denne bilen må vere orginalt blå, og at det er berre vanskeleg å sjå på bileta.
Eg har jo bilete av plata på den, så det er jo berre å slå opp den. Nokon som sit på dei forskjellige interiørkodene forresten?
Hei
Fikk tips fra J.A.S. at du var interessert i skinninnredning. La faktisk ut en annonse på finn.no ista på dette. http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...0&searchQuery= Siden 245en er solgt selger jeg dette også til fordel for PV deler:) Husker ikke hvilken modell jeg plukka det fra men det var noe i den stilen du har. Gammelt panser og 4 kanta lamper. Selger det for 2000,-
Dette er faktisk 7seter om du vil bruke det bakerste også. Skal ha det meste av seler og tilbehør da alt ble plukket ut av komplett bil. Kun stått å støvet ned da det ble endrede planer og bøttestoler i 245en.
Skulle vel være av rett type når det gjelder det årsmodellspesifikke? :)
Jeg har en katalog med oversikt over interiør koder til 240
Hadde Turbo vogna vært sølv hadde den passa bra i samlinga mi ;)
Det eg ikkje finn no er interiørkode 5700, men mistenker at det er glt innredning i svart skinn til 245. Sidan eg fann ei referanse til 5700, at den skulle ha svært teppe.
Då er skinninteriøret kome i hus, ser stort sett bra ut, største skade er hol i lomma på baksida av førarsetet, treng å smørast opp og få på plass farge, baksetet er bortimot strøkent.
Vedlegg 2594
Vedlegg 2595
Vedlegg 2596
Vedlegg 2597
Pluss det følgte med bakerste seterad og to hundegitter med bakre nakkestøtter.
Endar jo opp med å verte superpraktisk denne no :-D
Spørs om ein må til med tilhengerfeste også....
Då er bilen avlevert og snart lasta på båten:
Vedlegg 2693
Kjenner det kriblar litt etter å få den over no :D
Har fått 100 nye bileter på bilen, skal eg legge ut?
Og det er berre å vente i spaning, fleire prosjekt er på gang :rolleyes:
Bilder nå!!:)
JA! Legg ut bilder :)
Ser at panser og tak treng ny (klar)lakk, nokre småbulkar på skjerm:
Vedlegg 2695
Vedlegg 2696
Har den klassiske, skada panserhengsler etter for dårleg smurning, panserhengslene må byttast ut, håper panseret har klart seg.
Krigssone på tak:
Vedlegg 2697
Brukar ikkje desse å vere brune på nedsida då? :)
Vedlegg 2698
Skikkeleg california dashboard:
Vedlegg 2699
Litt rust under batterikassa, og det har vel stort sett alle:
Vedlegg 2700
Ein gåen mansjett og ei klassisk raublokk med maks utstyr:
Vedlegg 2701
Litt ghettoreparasjon:
Vedlegg 2702
M46:
Vedlegg 2703
Rattet treng nok litt omsorg, blåstripevelur som er ettermontert:
Vedlegg 2704
Lite rustreparasjonar her:
Vedlegg 2705
Vedlegg 2706
Senkefjører, spørs om det er lesjöfors:
Vedlegg 2707
Har litt diverse til også, men mange av dei hadde dårleg fokus. Enkeltbileter av undersidar, reint og pent, litt oljelekkasje.
Alt i alt, ein ærleg bil, ikkje superstrøken, men kan bli veldig bra.
Flott langvogn! Triveligere med oljelekkasjer enn rust :)
Dritstilig vogn!!! :) Kommer til å bli kjempepen når du får fiksa de småtingene.
Sendt fra min Note II
Eg likar veldig godt fargekombinasjonen, både den blå stripeveluren og det svarte skinnet.
Visse ulemper men større fordeler med bil fra California og tilsvarende strøk. Bakluke uten rust er jo en sjeldenhet her hos oss. :p Kan nok bli riktig bra, denne her. :)
Det som er moro med en slik usa-bil, er at smuss/oljesøl skrapes enkelt bort og bilen er like fin under :D
Jeg har skrudd mye på norske 240`er, men en usa-bil er noe helt annet hva angår rust...
Misunner deg takstativet ;)
Ellers blir det morro å se hva det blir ut av denne etterhvert !
Detta blir vel sidelengs på fullt hjulspinn vil jeg tro :)
Du får si du vurderer en sliten 940 med "300-oppsett" også, så går det nok kanskje bra :)
Når forventes den å komme til landet? :)
Sendt fra min Note II
Bilen skal vere teknisk grei og klar til å takast l bruk. Men det er likevel plenty å gjere på den, om ein vil det.