Bestilte øyelokk fra BCB på søndag. Hentelappen var i boksen på onsdag! Så gikk bra kjapt! Flinke til å svare på mail også, hvertfall for min del! Thumbs up!
Printable View
Bestilte øyelokk fra BCB på søndag. Hentelappen var i boksen på onsdag! Så gikk bra kjapt! Flinke til å svare på mail også, hvertfall for min del! Thumbs up!
De har åpna de nye lokalene sine nå etter e6 i Brumunddal, har ikke vært inne der enda men:p
Ser stort og fint ut i allefall:rolleyes:
Er kav digg den nye butikken :D Eneste som mangler er at dem legger ut noe gromdeler, så man kan gå der i flere timer ;)
hvor lang tid tar det å registrere seg på nettbutikken dems?
Fin pris, god service og meget hjelpsomme og tolmodige med volvo nybegynnere som meg selv :) Rask levering, enkel betaling, god kommunikasjon og god innpakking av varer!
bestilte pakninger,lager,registrerreim,strammer og litt till oss dem. bestilte feil register reim først så fikk pakninger og lager i posten til vi fikk ordnet det. betalte ikke for registerreima og strammeren siden den ble tull med det. tok alltid tellefon og dem var bare hyggelig:)
eneste som er litt negativt er at dem er litt dyrere enn pedersens på enkelte ting... har god erfaring fra jeg bestilte topp pakning hos dem da...
brukte 3 dager fra dem til bergen....
1 uke siden jeg gjorde det å ennå funker det ikke:(
Hei. Må bare få kommentere dette med å registere seg på nettbutikken. Det skal gå automatisk viss dere følger anvisningene. Vi gjør ikke noe manuelt med den registreringen.Rett etter registering skal du kunne bruke dine opplysninger. Har dere prøv å bli registert og dine passord og brukernavn ikke fungerer neste gang ,så er det noe feil med overføringen på data. Anbefaller da og prøve å registere på nytt. Går ikke det så ta kontakt med oss på mail, så sender vi saken til nettleverandør og finner ut av det. mvh bcb
En annen sak er at vi selvsagt beklager at det til tider kan være lang ventetid på telefon og for den 7. som ringer vil det virke som vi ikke tar telefonen.(det bare ringer vanlig)Dette fordi at vi kun har 6 linjer inn pr. dags dato, da er det ikke plass i sentralen til flere samtaler på vent. Vi prøver å hjelpe alle våre kunder best mulig og da kan vi kanskje bruke noe lang tid på hver kunde, men når det er du som må vente...tenk på dette. Kanskje ønsker du å bruke litt tid med oss også.
Vi prøver hele tiden og forbedre oss! Både på kvalitet, utvalg og kundeservice. Kunne tenkt oss å hatt mange flere dyktige personer til å jobbe her med disse sakene, men en så lenge er det ikke økonomisk forsvarlig å ansette noen flere på denne avdelingen. Vi jobber nå om dagen med å få godkjent verkstedsavdelingen og det tar også masse resurser. Vi skal med tiden kunne stå frem som et komplett motorsenter og kunne hjelpe til med det aller meste. mvh RH BCB
Har bare gode erfaringer fra BCB!
Fikk tilsendt feil termostat sist jeg bestillte der, men dette ordnet de kjapt opp i. Og ny termostat kom på døren få dager senere.. ;)
noen som har prøvd dette pakningssettet? lurer på å kjøpe det.
http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113...roductID=19081 , det skal vel være ganske greit, er jo bare pakninger som skal holde tilbake olja.
jeg har det på min ft;) har ikke fått lekasje på noe enda så ser ut til å funke bra;)
blir vel å bestille det da, skal ha det på en vanlig f-motor, samt bygge reg-reima
fikk alle deilige polyforingene mine til 242n i dag samt bremserør og endeledd++
gikk da fort nok det! :)
eneste positive forbedringspotensialet, kan være litt vanskelig om man har mye å gjøre og ting skal gå fort nok men... sporingsnr er utrolig kjekt å få så man kan time hvor man skal kjøre hjemmover å hente pakken, så slipper man å hente pakkeseddel hjemme og så kjøre tilbake for å hente pakken. utrolig genialt om dette kunne blitt en rutine rundt pakking og sending av varer :) no offence, bare tips til forbedringer :)
Har også handlet hos bcb i ett par år nå. God kundeservice, rask levering og profesjonelle kundebehandlere :) Fikk en gang en pakke med bare 3 bremsesko til bilen. "Det var rart" sa de, og sendte en ny. DET kaller jeg service :D
Handlet nyrlig JT 3" anlegg fra BCB.
Kjapt levert etter at jeg bestilte. Så er veldig fornøyd med BCB! :)
passa alt sammen eller måtte du justere litt på måla på jt3"?
Eg har vel handla for kanskje 15k hos dei etterkvart, men no i det siste har eg vorte meir og meir skuffa...
*Begynte når eg skulle kjøpe nye kalippere som da skulle vere komplette med glidebolt sett og alt(i følge han eg snakka med på telefonen)
*Fekk kalipperene kjapt, men uten glidebolt sett
*Ringte dei og fortalte om problemet, null problem, dei skulle sende, eg var godt fornøgd å venta i spenning, men ingenting kom. Venta ei veke.
*Ringte og sa ifra om dette, det hadde dei glømt, men skulle sende samme dagen. Eg foreslo at eg kunne sende mine kalipere tilbake, ilag med dei gamle som sto på bilen for å få pant på disse, det hørte bra ut sa han eg snakka med.
*Sendte kalipperene, og ringte 3 dagar etterpå for å høre om dei hadde fått dei, men det hadde dei ikkje(posten som var treig)
*Ringte dagen etterpå, då var pakken komt og alt såg bra ut, fint innpakka. Blei lovd å få panten på konto samme dag, og nye kalippere skulle bli sendt dagen etterpå..
*Venta 4 dager før eg fekk den overraskande telefonen!!
*Då var det en person eg ikkje har snakka med før, som lurte på kvifor i alle dagar eg hadde sendt kalipperene tilbake igjen med ein lapp der det sto at eg skulle få nye (fekk beskjed om å gjer dette slik at dei ikkje skulle bli nokon misforståelsar)
*Eg forklarte alt som det var, men dette var visst min skyld, eg kom ikkje til å snakke lenger, blei avbrutt kvar gang eg skulle sei noko til mitt forsvar. Prøvde å forklare at eg har en bil som står på bukk og som eg skal godkjenne så fort som mulig før vinterdekka må på. Fekk ikkje engang sagt dette, blei avbrutt kvar gang at eg måtte forstå kva ein komplett kalipper var for noko.
*Ingen unnskyldning for dei 3 vekene bilen har stått på bukk utan at eg har fått gjort noko og skikkelig "cocky" tone på han eg snakka med(det var ein kuk, så passa han bra sånn sett)
*Endte opp med at eg fekk igjen dei gamle kalipperane mine, og ingen meir hjelp å få.
*Ringte dei idag og lurte på om eg kunne få bytte inn igjen eitt sett med slissa skiver og ferrodo klossene som eg kjøpte derifra sida dei ikkje greidde å levere meg kalippere. Eitt sånn sett til 3990,-
*Forklarte at eg no skulle bygge om til 850r bremser, og at dei skivene og klossane var ubrukt og at eg kunne sende dei først slik at dei fekk sjå at dei var nye og ubrukt. 850r skivene og klossane er fra samme leverandør, og er samme pris.
*Dette var også heilt umulig å få til.
*Spurte kvifor, men ingen skikkelige svar å få.
Konklusjon: Lettare oppgitt og vurdera boikotte heile gjengen..! Mi meining er at dette er driiitdårlig kundeservice, og det meina dei fleste eg har fortalt dette til og. Vente så lenge for så å få sendt tilbake de gamle kalipperene som eg ikkje kan/vil bruke er jo heilt teit! Og noko unnskyldning var jo heilt uaktuelt fra deira side. Men har riktignok vore fornøgd fram til desse to episodane..
Lurer på om dei har hørt det gode gamle ordtaket:
På god kundeservice kan ein vinne 1 ny kunde, på dårleg taper ein som oftast 10 :rolleyes:
aldri hatt noe problem med bcb, handler en god del derifra gjennom jobben, blide å meget behjelpelige folk hele tiden :)
fikk pakke fra bcb i dag. dette ble bestilt på fredagskvelden så bestillinga blei ikke registrert før på mandagsmorran. fikk da e-mail at bestillinga var registrert å delene var sendt. fikk dem i dag å er veldig fornøyd med både pris å rask levering. bare posetivt å si om dem. kommer til å handle der flere ganger
Bestilte sotningssats + ekstra innsugspakning til B234F, og skrev bare at jeg var medlem i vccn med medlemsnr., så fikk jeg 10%.
Og pakningene var godt innpakket. Goetze toppakning var det også.. :p
jeg er ikke fornøyd med bcb. har dermed ikke bestilt dær mer en jeg må. bestilte en gang en radiator som skulle bli send, tia gikk å ingenting kom. da ringte jeg og fikk beskjed om de aldri hadde motatt bestilling fra meg. bestilte dermed på nytt uten å få noe, nok en gang hadde de ikke fått bestilling. sånn gikk det 3 ganger før de fikk send den radiatorn å det tok jo bare minst 4uker.
nå bestilte jeg noen øyelokker som var på tilbud, men jeg har ikke fått tilbudspris værtfal:( ikke var det carbon heller. men forsendingen kom vertfal raskere dennegangen:)
Veldig fornøyd med bcb :) Hjelpsom betjening som har så mye kunnskap at jeg kunne snakket med de en hel dag om bilen min. Har kjøpt spoiler og luftfilter der.
Fornøyd med BCB, men synes at det kunne stått på siden om delen var på lager... Har handlet bærearm og foringer der.
sånn passe fornøyd... handla gammle demperne mine bakk og litt småt og stort eneste er at jeg mangler bedre tlf svar (ta tlf) og om varene er inne når man bestiler selv om di stort sett er det
Har bare positivt og si om BCB :) Fått telefon et par ganger hvis dem ikke har hatt noen varer inne ellernoe, men da kommer dem med andre gode tilbud! :)
har handla litt på BCB og har vert veldig bra til no :)
bare positivt med BCB:)
Bare positivt å si om bcb. Har handlet mye til 240 og 740.
Synes det kan være litt rotetet å finne fram til riktige deler i nettbutikken enest.
Er innom bcb rett som det er og lagt igjen en stor slump med penger der oppigjennom, utrolig bra service, kunnskap og bra priser.
Den nye butikken er j*vlig nice btw :)
vet det ikke er snakk om store sumer * ringte og dobbel sjeka at varen var inne var et fordeler lok til min b230f... fikk loket eter 2-3 dager enda på visa er at det er like dårlig tilpasa som biltema sitt nesten 1cm forskjel melom boltene så får kjøre med det gammle til løninga kommer og bestile/hente på volvo...:(
hmmm målt med det gammle passer ikke en hvordan det vris og vender på...
Bestilte og fikk bekreftelse 19. april. Enda ikke sett noe til pakka, har heller ikke fått svar på mailer som jeg har sendt og etterlyst den. Hadde ikke mulighet til å ta telefon når de ringte og det er helt 100% umulig å komme igjennom på telefon seinere. Får bare ta tolmodigheten til hjelp.
aldri hatt no problemt me bcb, svarer når je sender mail, bestilte no greier der sist uke, sendte det me en gang. fikk det etter 3-4 dager. altid fått hjelp når je har spørt dem om div ting osv au
Ser noen sliter med å komme gjennom på telefon til oss på BCB, det beklager vi på det sterkeste !! Det er dessverre så kostbart å ansette flere folk så vi forsøker en så lenge å klare å følge opp saker med de som jobber her.Vi vil i det lengste unngå å måtte øke prisene.
Det er tider på dagen som det er stille også, så prøv gjerne til forskjellige tider.
Det er også noen som sier de ikke har fått svar på mail, det kan ikke stemme !! Enten er det da sendt feil eller at det er tatt av antivirusen eller noe. For alle mail som kommer gjennom blir besvart vanligvis innen 24timer (gjelder virkedager utenom ferietider)
Så prøv igjen, vår mail er info@bcb.no . Det vil innen noen uker også bli flere mail adresser for raskere behandling av viktige saker. Dette vil bli annonsert på våre sider.
Vi har meget god erfaring med kunder som er tilknyttet vccn og ønsker forsatt et godt samarbeid med dere alle. Ber dere bare være tolmodig vedr. telefonen.
Ha en forsatt fin vår alle sammen ! Roger BCB