Blitt fin denna bilen :) akkurat sånn det skal se ut:)
Printable View
Blitt fin denna bilen :) akkurat sånn det skal se ut:)
Takk for det ;) Er et par oppdateringer siden forrige post, men orker ikke å ta bilder bare av den grunn. Ny grill, nye lister rundt lyktene (82-85 typen) litt mere sorte lister og litt småtteri innvending.
Koss går d 850 fangeren, fått gjort nåke mer med det?
Nei, har ikke engang begynt å pusse på den. Har en del andre ting som må prioriteres før bilen nå, så den blir bare vasket og stelt med for tiden. Lager vel en update når jeg begynner å komme noen veg med den. Blir vel prøvemontering før puss og lakk. Så vil jeg helst ha 850-tåkelysene før jeg monterer den.
ser bra ut den vogna di :D fikk sansen for den 850 leppa :D skal sjekke om de har en på skroten å gjøre det samme :P
sjer bra ut biln din ;P planer fer denj t vinters dah?
Den bilen din er bare maks nice! Bare Volvo senterkopper og nye lykter bak, så er du i boks :D
Takk for det ;) Blir gjort meget lite med bilen nå, når jeg går skole, og har dagene fulle, og har ikke så mye plass til å holde på på. Så den blir trolig stående i garagen hjemme mye av vinteren. Senkeskåler er under produksjon. Kommer ikke til å koste på bilen stort mye mer enn nødvendig før jeg er tilbake fra New York i april.
ok bli litt travelt m skole ja lægg duh ut bilda av senke skålen når duh e ferdi?
Ja, kan gjøre det. Ligger flere bilder av hvordan skåler er lagd her da. Bare å søke litt det.
ska æ gjørra;P
kæm e det som ska sveis skåle åt dæ ?
Har en kompis som hjelper meg litt ;)
hehe må ha d vettu;P
Utrolig sprek 245! Har du sotet park-lys glasset også? Så sprekt ut, har selv bare sotet hovedlyktene så park-lys glasset blir veldig veldig blank nå i forholdt til hovedlyktene!
Lakkert inni reflektoren til park/blink :)
bli det nå frammgang viktor ;)?
Steike fin bil !!! :)
Takk for det :) Er lite fremgang, doffen. Blir vel skåler snart. Bortsett fra det, så går jeg og gruer meg til å legge om til vinterdekk. Har også fått på VCCN-sticker i bakruta nå :)
fettj ;) innhandla mæ turbo bil æ hehe . fk maskineri i 244 sleepern hehe :)
Blir det å flytte over LH 2.4 til gammeldråget nå da? Hvordan ligger det ann med grønningen egentlig?
japp er den fk skall neddi ;) allerede klart til og putte ned motor , bare motstander som må låddes hehe joda blir bra den nå :)