Hvor mye i bilen må være fastspent? Og hvor tom må bilen være for å kunne kjøre på banen? Har litt div i bilen, men ikke så ille at det velver seg bare jeg svinger brått.
Printable View
Hvor mye i bilen må være fastspent? Og hvor tom må bilen være for å kunne kjøre på banen? Har litt div i bilen, men ikke så ille at det velver seg bare jeg svinger brått.
SS2 er litt bedre mtp motorsvake biler. Start/stopp er nærmere svingen og at'n må 360 grader rundt ei tønne på tur tilbake fra elgtesten.
+ at'n kan sammenligne tidene våre mot alle andre klubber. BMW, Peugeot, Miata (MX5), Subaru
Det eneste er at'n må få tak i ei plasttønne hvis det ikke står der.
Jeg kan sikkert skaffe en i stål, regner ikke med at folk har som hensikt å kjøre på den :)
Det holder om det blir lagt et hjul der å egentlig. Det er bare for å ha noe å kjøre rundt. Evt ett par kjegler.
Men helst noe som ikke er så lett å flytte på "psykisk", hehe. Da skal det litt mere til før du treffer det
Da har jeg endret førstepost. Det blir SS2 i år og vi starter klokken 10:00. Velkommen:)
Må skru som en helt for å få kjørbar morrobil, men må jo prøve! Oppmøte blir det uansett, om jeg så må kakle dieselpurka!
Får dukke opp! Får bare håpe båten bil får nye dempere først, store bølger på veien for tia!!
Er vaffelrøra i orden? ;)
Er det noen form for teknisk kontroll av bilen for å få kjøre? evt. hva blir det lagt vekt på??
Er hjelm et krav?
Og sånn ca hvor lenge varer det? :)
Er kjøretøyforskriften som gjelder. Altså; bilen må være i eu godkjent tilstand eller ha prøveskilt (regner med at teknisk god stand er hovedkriterie). Ikke påbudt med hjelm av det jeg veit. Er heller ingen teknisk kontroll av bilen.
De er offisielt i gang ved 10 tiden, og varer helt til folk blir lei. Kan være i 2 tiden eller vare helt til 5 avhengig av hva folk gidder :)
Vi starter klokka 10:00 å kan holde på til maks 18:00. vi ser an aktiviteten utover dagen.
Vi har noen sjekkpunkter også, for mer info spør Christian :)
- Lys/Bremselys
- Bremsevæske/lekkasjer
- Lekkasjer, motor/drivverk/ drivstoff
- Batteri/innfesting
- Farlig rust/skader
- Innfesting av stoler/belter
- Alle dekk
- Løse gjenstander i bil/bagasjerom
Jeg tar en fashionably late og kjører hjemmefra i 10-tida, liker å sove :rolleyes:
Takk for svar :)
Da blir det nok en tur med 144'n for å sette dagens dårligste tid :p
Det skal vi bli to om! Jeg blir å stille med dieselbrakka :p
Åjada, kjører jo vogn, så har masse plass :D
Og jeg bor 2 min unna, så kan kjøre flere turer om det er krise :p