er litt usikker..problemet er at jeg kansje trenger den selv. 940 bruksbilen er helt merkelig på 2 giret :/
Printable View
er litt usikker..problemet er at jeg kansje trenger den selv. 940 bruksbilen er helt merkelig på 2 giret :/
oja da så :) har fåt ein lager lyd i min :) er ei voldsom uling når eg kjører i alle gir unt at 4 for da går det direkte og ikkje innom med akslingen med alle gira på :D
men vi får håpe den holder noen vekker til vist ingen har for da blir det endelig peng etter ein fattig student år og begynner i jobb. så da satser eg på m90 og ft motor :D
bare kjør forsiktig på de andre gira, så skal det gå fint :)
kjøre no til det rykke så får vi sette bilen i garasjen og vente på ft og m90 og heller bruke ein anna bil :D
No har det vert litte fart her men no bynner eg og få peng og er på jakt etter b230ft motor og m90 noen som har ? så lurte eg på kor mye av ledningsnett og sånt eg trenger og lit tips og ke eg må kjøpe når eg har b230E motor :D
LH 2.4 nett fra 240. gjerne med lodda formotstander. prøv å se om du får tak i hjerner med i kjøpet om du kjøper FK/FT maskin.
Er enklest med lh2,4 fra 240 ja. Brukte det selv å jeg hadde b230e motor før. Men må spørre deg. Hva slags ledninger går på coilen til deg? Har værr ute med nettet mitt en gang også finner jeg bare en som skal på coilen. Hvor kommer den andre fra pluss farge?
er ikkje helt sikker men kan se kor den rød ledningen går til :D
Ok, er på minussiden den? For har en blå inn på pluss jeg.