Haha, tror sjåføren var litt flau da.. syns med jorda og gjerdet da.. : P
Haha, tror sjåføren var litt flau da.. syns med jorda og gjerdet da.. : P
Kan nok henne han dukker opp igjen:) han er nok en ivrig volvoentusiast, og er medlem på forumet her, skal ikke nevne navn, menne han kjører 240 turbo..
rimelig langt unna entusiast i mine øyer. når han spruter ned en hel rekke med volvo er med jord og grus for å så bare stikke ifra det uten å gjøre opp for seg. jeg fikk ikke noe på bilen min, men føler med de som fikk det.
var ikke du også en av de som blei "spruta" ned a næssen? eller slapp du så vidt unna?
bagasjlokket og taket på bilen min var fullt av småstein ja. men kan ikke sammenlignes med mange andre, som hadde litt nyere lakk en meg,hehe
Han bør neppe vise seg i området den dagen, da er jeg redd det vanker nødrett, lynsj og sivil ulydighet langt ut i Drammensfjorden..
synd det skal være så langt unna. hadde nok vært trivelig å få me seg dette.
Du kan jo tenke på kva han har gjort. Etter eit volvotreff, så var ein plen øydelagd og eit gjerde låg nede. Kven får skylda?
Da kan vi la tråden dreie seg om treffet herfra, den siste idioten er enda ikke født så :)
gleder meg til treffet allerede :) var bra i fjor å håper det blir like bra i år ;) men kunne det vært en mulighet å fått til dette på bilia jessheim også? dem virker som har fått litt smurning allerede har jeg sett :p
Jeg kommer med 850`n! :)
Jeg kommer! Uten tvil :) er jo tre min unna jo :O Se om jeg får med Boman også da ;) tviler ikke
Tar turen jeg. Meget bra treff i fjord så dette må man få med seg:)
søren at dette kjæsjer med vårmønstringa i vanklubben. men, trur det nok må bli volvotreff:)
me fær sjå om jeg er i distriktet da;) har jo en utskjeielse engang iblandt når jeg kjeder meg og da gjeng turen te Drammen for Kebab:D
Vurderer mulighetene for en tur jeg også ;)
Tror dette blir et ålreit treff! Håper været holder seg på vår side :)