Lonke er jo offroad uansett. Kan bli veldi bra på værdaln. Gledes stort til å få brent opp noen dekk
Okey.
Ett nytt anlegg må vel bli bra :)
Da får dere si ifra når de har noen datoer klare så skal jeg se om jeg har noen kronasjer for å ta med bilen oppover :)
Skal snart bygges bane på Rørvik også! Blir ca 3tim nord for Verdal ;)
Midt mellom T.heim og ACR.
Svarte deg på PM nå men skriver her og.
Blir hovedsaklig bilcross bane ja, men planen er jo at det skal arrangeres drifting løp der også.
Så asfalt blir det også!
Øyvind Øversveen er også med på laget (Kjører den røde DTE Systems Supra'n), Norsk motorsport forbund sponser alt, så alt er klart NESTEN.
Diverse samer og naboer som er litt irriterte,så saken er oppe til kommunen nå, (Har vært før og ble enstemmig JA)
Når det kommer til mål husker jeg ikke, jeg hadde papirer på banen for en stund siden men har mistet det.. Men kan se om jeg ikke får tak i det igjen :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/12/646.jpg
Go jul alle sammen
Takk d samme! :-)
Syns hilsningen kunna blitt kompletert med årets siste rökare!! :D
Hallais!
God jul!
Grom maskin, å grattis med brae tall:D
Hvordan fungerte opel astra servopumpa?
Blei biln unormalt lett på styringa?
Takk å go rom jul.
Opel servon fungere meget bra syns jeg.
Var litt skeptisk selv om den ville fungere på raske kontra men er positivt overaska, funker bedre en orginalt.
Når kjøre roli går pumpa roli så den bli litt tyngre å go å kjør normalt med. Så når får på litt fart å bruk den aktivt så øke den tempo å blir litt lettere men me go føling i ratte.
Høres meget bra ut ;)
Ble så jævlig plaget med at servoreima datt av når Jeg kjørte på ACR,
dem va ikje spesielt glad i turtallskutt på 7800 rpm ;P
så neste sesong blir d el pumpe.
Mye oppkobling?
Har en b230 16v turbo ;)
ser du har lagt ut en del filmer fra en gullfarga volvo 740,
så vist d er din så sto jeg på skrå over for deg.
med en gullfarga 240 ;)
Det er jo genialt vist det ikke var verre.
Klart vi gjør
Sto ved siden av den gullfarga 740n. Er kompis som vi reiser ilag med. Jeg har 245 jeg. Ja er genialt enkelt ja.
Fins det ingen sider som selger grove stikkakslinger til 240? Som passer true track diff. Veit moser har men finn ikke noe som selges ferdi tilpassa.
Jo, de som er stor pusher på bobledeler. Koster 6k ca for to om jeg ikke tar feil. Tor24 husker hva dem heter
Bakaxel.se
Gasolin.no - nå har du nok å velge mellom.
Takker. Supert
Ønsker meg sommer
Hvordan skiver bruker folk bak vis di ska bruk bak calipere bak fra s60r. Skulle fått på 16" felg. Noen som veit om plass får tak i adaptere til R caliper bak.
L-m-r.se har braketter! Hva folk. Ryker av skiver aner jeg ikke, men har sett/hørt at det er blitt brukt originalt rskiver og trommel avdreid fra original 240 skive som muliggjør bruk av håndbrekk systemet som sitter der. Trommelen passer visst bra inni r skiva. Men du skal vel kanskje ha hydraulisk? Husker ikke hele tråden din her:-P