Halloo, må ikke fjerne rødfargen din! Blir heelt porr med rød 7/9 serie med svarte details og svarte/hvite felger!:)
da kan du komme å polere bilen min, også kan jeg gjøre noe annet på din :D
er nok ikke såå stø på polering enda at jeg kan ta det på meg! ;)
var å henta bil i dag! en illsint liten krokanhvit jævel kaldt Ford Courier! 1,8 diesel! har gått imot alt jeg står for.... :(
så da blir 940'n parkert i morgen, og dens tid på vinterføre er over!
haha, var søt na bilen ja : ) Hehe, vi får lære oss å polere in pro style da :P
Hahah =) Saker!
Gratulerer så mye med dagen Lars! :)
Da var demonteringen i gang! :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/03/205.jpg
Skal ta ut motoren nå i første omgang, og lakkere både motorrom og blokk. Når den settes ned igjen blir det med ny turbo og diverse annet småtteri. Kommer til å oppdatere jevnlig med hva som kommer på. Skal også prøve av beste evne å rydde opp, samt skjule så godt jeg kan ledninger, og fjerne overfladiske deler som Ac o.l.
Satser på at motoren går ut og blir skrudd på i påska, med hjelp av Nyhagen93 her inne :)
Fin bil du har!
Carbon detaljene dine ødlegger den litt. Det er er bare min mening ;)
Var sjukt rått med cd spilleren oppe der varmeapratet skal være! :D
Blir bra dette Lars :D Gratulerer med dagen som var :)
Hvordan fikk du flyttet spilleren opp?
Tenkte på det samme, virker jo som en mye bedre løsning. Fungerer det greit å flytte varmeapparatet ned der spilleren står og?
Bare å plassere den der det:p men må trekke ledningene ventilasjonshuset dit du vil ha de.
Er egentlig plug and play bare du demonterer konsollen :)
Okai! Ventilasjonshuset og spilleren er vell i samme størrelse? Må jeg ut med noe annet enn ledningene til spiller og ventilasjon, eller må jeg ta ut hele driten for å trekke ledningene?
Sånn ca. Men må skjære større hull i dekselet rundt vent.huset.
Bak på vent.huset så er det kontakter du drar ut, akkurat som iso på en cd spiller :)
Det hele er såre enkelt når du først har fått det ut! :)
Okai! Hva brukte du på å skjære ut med da? Beklager for mange spørsmål, gidder bare ikke gjøre noen feil når jeg starter!
Brukte sånn.. Sånn.. Sånn.. Åh hva heter det da.. Eeh, stor fil?
Totalt hjerneteppe her på morrakvisten!
Stor slipestein! :D bare kvessa av sidene med den
Da skal jeg gjøre det! Takk for hjelpen :)
Fikk pusla litt i dag, mottok dysene mine! :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/03/340.jpg
Pressa også en an kobling. Men lurer litt på denne btr'en. Er ikke helt stø på den, så lurer på om noen vet hvordan den skal kobles på, og hvor den mest gunstige plasseringen vil være?
Sittet en stund å pusla med photoshop nå, og slik blir bilen trolig seende ut til sommern.
Dersom alt går etter planen, ser den slik ut til Volvotreffen i Heidal 13. juli :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/03/343.jpg
Det som er gjort er
mer senk
lakkerte zitofelger
nye usa blinkers (angrer på sotinga)
lakkerte lister og fangere
addon
hva synes dere om dette mon tro? :)
Kan bli bra dette :)
Men synes at du kan kjøre på med addon sideskjørt og bakfanger også, kanskje tilogmed vurdere en takspoiler ;)
Ellers en fin bil :)
sideskjørt kommer det også, men vet ikke om det blir med det samme. muligens i sommer :)
noe må definitivt gjøres bak ja.
for de som husker fra tidligere skriverier her så skjærte jeg hull i bakfangeren til eksosutblås, og nagla en plate rundt. dette hullet er altfor langt mot midten, siden fangeren var krøllete der etter at forrige eier har latt eksosen blåse rett i fangern. så mest trolig må jeg få tak i en ny bakfanger, og muuligens addon, man får se :)
takspoiler, nææh, tvilsomt! :p
blir meget bra det her :) tøft at du har en egen vri på ting på bilen. noe utenom det vanlige. er ganske kjedelig mange av 940 prosjekta her inne. virker som om det er en fasit på hvordan ting skal være. så liker at du har en vri på ting :) ser frem til flere updates :) ikke så flink til å skrive, men følger med i stillheten :)