grattis, få ut bilder :D
Printable View
Da må man få gratulere ja!
skal du ta buss på vinteren nå? med to sommerbiler i tunet etter hvert ;)
none offence taken :) men ikke f¤&# om jeg tar opp lån som 19-åring for å bruke å bil hehe :p hvis jeg selger 740n nå, har jeg 50k å bruke på 940. men ingenting på felger osv. så får heller vente noen måneder :cool: høhø
kevin: pris og bilder noensteds på nettet av bilen ;) ?
hehe vet ikke om jeg og selger blir helt enige enda men ser sånn ut.
planene er R bremser, R instrument. flip opp navi/skjerm. ferrita eksos. carbon detaljer. større ditt å større datt. ryggekamera skal på fort som fy. klarglasslykter og xc grill. form og fasong passer dessverre ikke med twinpipe på denne bilen så da må jeg skippe det :p
flytter over alt av stereokomponenter fra 945n og ordner noe tålig kurrant der. kjørecomputer og cc om det ikke finnes skal monteres. ellers husker jeg ikke helt mer... jo... enten blå R motordeksler eller carbon slik Per Turbo har montert nå nettopp ;) hehe blir godt med skikkelig vinterbil også nå.
Hvor fikk du tak i 3er ramma som er oppå dashen ? evnt hvor mye ga du for den ?
den blei utrolig tøft!
jeg forstår;) du er flink til å få tak i billige deler, det skal du ha ;)
Ja takk skal du ha beachee for det ! sorry for OT
Gøy med ny bil! Men det herre ryggekamera-opplegget ditt... ;)
Heisann.
Hvordan går det med 240'n og chippene? Fortsatt problemer?
hei, tja den går nå vell ok forsåvidt. ikke helt fornøyd enda pga ustabil tomgang og rykkete på lavt turtall og lavt gir\ køkjøring... men skal se å få skrudd opp litt trykk samt få benka den etter hvert... men må på bjørnstad bil pga ES tuning har tatt juleferie fram til januar....... :p
Hørt mye forskjellig om Bjørnstad de siste årene. Skal aldri dit med noen av mine biler.
ES tuning er jo hos Bjørnstad å benker da :p
Ser du snakker om ujavn gange på tomgang og ved lavt turtall. Du har åpning på pluggene på 0,7mm. Jeg ville prøvd og justere dem ned til 0,3. Fungerte for meg iallefall.
ES Tuning har da vell egen benk for bremsing...
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1691.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1692.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1693.jpg
testa adapterene til R bremsene med skiver og calipter i dag på gamle akslingen til Kenneth D ;) må si jeg ikke akkurat gruer meg til å montere dette til våren el noe :D tror det blir heftig kult å bremser godt :D bare finne en løsning på håndbrekket da...
Jasså du som har den ja:p Du gidder ikke å åpne den å se inni den da? Var litt nedtur å kjøre 245`n igjen. Er ikke akkurat noe komfort bil med understellsoppsettet jeg har på den. R`n er behagelig som fy!
jess istede for å kaste tok jeg med hjem for å tilpasse håndbrekkskit å greier. eller se hvordan jeg skal løse det :)
skal åpne etter hvert her nå ja å se inni.
ps: mek anbefalte deg å skifte diff olja om 14 dager når den er slitt til for den kverna godt å hørtes trang ut sa han :)
Okey, får bestill litt mer gulf olje fra pedersens da. Plager meg litt at IPD staga overfører litt vel mye vibrasjoner når jeg ligger i 5 gir og gir på litt. Spes opp bakker, da må jeg gire ned:p
Fortsatt irellevant. Prøver bare å være behjelpelig med mine erfaringer om bjørnstad. Kompis leverte bilen sin der for ca 3mnd siden. Fikk den tilbake med en stor oljelekasje på retur fra turbo, og 2 slanger for veivhusånding var helt glemt å satt på.. Prøvde å hinte da jeg har lakt mærke til at de fleste her inne vil ha valuta for pengene. Så dårlige holdninger som det er her gidder jeg ikke å dele erfaringer om slikt lenger :)
Klin til med hydr. brekk da kodja?
Texascom hadde vel en veldig grei løsning på håndbrekkproblemet om ikke jeg husker feil ? Modda vel inn bremseskold e.l. fra en R ?
Evt så har jeg sett en annen løsning der man dreier av selve slitedelen på de orginale skivene slik at man står igjen med en trommel. Bruker denne da inni R-bremsene. Vil da fungere som en liten spacer i tillegg og man kan bruke org håndbrekk. Det funker kanskje ikke hos deg da du allerede har ombyggingsbrakkettene for kaliperene.... ?