Slaglengden på flapsene kan justeres ned til den snaue begevelse av 1mm.
Printable View
Slaglengden på flapsene kan justeres ned til den snaue begevelse av 1mm.
smart! :)
bare lurte Texasgutt.
men nå er du også i den situasjon jeg bruker å være i... overskredet Photobucket kontoen din! 150kr for PRO konto!!! NÅ :D
Goodie!
Tror det er i orden nå :P
Til opplysning så er det høyest sannsynelig at bilen blir å se i live på nyåpningen av Bilia Peronbil i Hunndalen den 13. januar for de som måtte ønske det ;)
Da mån vel ta en tur te Hunndaln da ;)
Gromt Anders, meget gromt.
Spørs om ikke det blir en tur dit ja :) Det anlegget blir snasent ut ifra det jeg fikk se i høst :D
Blir flott!
Nye "XC30" til Hunndalen, samt et lite blikk i hvordan butikken er i byggfasen!
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1412.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1413.jpg
Så On-topic:
Ny D5 starter innkjøpt til 240'n i dag :D
Ser fint ut! :D
Wow, er det nextface nyåpning, eller helt nytt bygg osv? Stort anlegg?
litt misunnelig,får vel bo i det gamle meieriet noen år til vi.. :)
Full pakke her og akkurat passe stort anlegg :)
Skal love dere Norges, eller Europas fineste utstilling under åpningen den 13. januar! :D
perfekt utført prosjekt! liker dette (Y) ;-)
men som det ble nevnt tidligere, hva med gokjenning av div ?? skal du det? er vel nermere umulig i dette landet =(( eller har du plan!!?? er det mulig å gjennomføre?
bare lurer..
240'n er jo en bil han har for banekjøring, ikke gatekjøring så denne skal ikke godkjennes og kan heller ikke godkjennes..
Gleder meg stort til å se nye anlegget ferdig, skal prøve å få tatt turen tidlig på dagen :)
Trodde greia var å beholde skiltene på den, jeg. Men da har vel jeg og mange andre missforstått.. :rolleyes:
Om bilen brukes med eller uten skilter er jo en ting, men bilen er ikke godkjent og kan aldri godkjennes heller med dagens regelverk, det som var poenget mitt.. men om han kjører med skilter er jo en annen sak ;)
Nå er det vel ikke mer enn 170hk i disse motorene så det burde jo ikke være noe problem=)
Poenget mitt var et det burde ikke være et problem å kjøre et map på under 220hk, det finnes hvertfall værre ting en denne med skilter.
tror biltilsynet hadde vært godt fornøyd med moodsen her jeg :) er jo gjennomført bra gjort + det virker og det burde tale mer enn at de synes det og det. mener han hadde planer om å søke godkjenning av bilen og moods jeg :) får nå bare vente å si hva sjefen sjøl sier da :p håper den kan få beholdt skilter og fått en skikkelig godkjenning hos BT jeg i alle fall.
Sålangt søknaden er dekkende og sakling, samt arbeidet er ryddig, lurt og solid er det meste mulig. :)
Datasprut er ikke lov uansett hva som blir gjort har jeg fått til svar uansett hvilken stasjon jeg har forhørt meg på. Dobbeltmoral mtp. Koenigsegg har nira orginalt:confused: Men sorry for OT:P
Man kan godkjenne biler med datasprut , om man bygger det inn i den orginale boksen.
Bilen er uansett griserå synes jeg , med eller uten skilter :)
har ikkje lest om prosjektet før no.
Heilt rått! Du har virkeleg lakt ned mykje tid og krefter i dette prosjektet. Er ikkje mangen som hadde klart å gjennomføre det lika bra som deg! Du har brukt den tiden som trengs, og dermed fått eit heilværst resultat. Gleder meg til å sjå kor mykje effekt det blir i denne motoren :D
Takker for fine tilbakemeldinger! :D
Svarer på spørsmålene ved en senere anledning!
Nå er bilen prøvekjørt for første gang, og gjett som alt fungerer :D
Sitter i skrivende stund med øresus etter bråket fra kassen, men det er det verdt! Intercom skal inn =) Det artigste er at F1-giringen fungerer smertefritt!
Her er et bilde av bilen med vintersko i det nye verkstedet vårt =)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/2111.jpg
Lyd, bare gi med en plass å laste opp lydklipp :)
YouTube funker ikke på det!
Awsome!
frysninger nok en gang av å se bilen på alle 4 hjula i fin shine :D
Takk :D
Film med elendig kvalitet, igjen! Men om noen kan hoste opp en plass den jeg kan laste opp lydklipp hadde det vært fint, hviner godt det lydklippet jeg tok på turen i dag :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/2129.jpg
Skamgromt...rett og slett skamgromt.
Ingen ting er som lyden av rettskårnedrev i symfoni med en Volvo 5'er :D
det var en dokumentar på nrk for mange år siden, om en kar som bygde en mercedes, mener det var 190 2.5 16v med turbo, han fikk den godkjent fordi han kunne vise hordan han begrenset efekten for veibruk via dataspruten..
im, just saying :) har aldri hørt at det er ulovelig med datasprut :)
eg får ikkje lyd på filmen min:(håper verkeleg eg får sjå denna live i sommar!!helst i aksjon:D
den har blitt heilt utruleg grom:)du har ikkje vurdert chroma lister på sida av bilen og?:)kunne kansje blitt fint ilag med resten
Takker!
Biltilsynet kommer og kikker på bilen i nærmeste fremtid, skal etter dette skrive en søknad. Målet er å ha skilt på den, om de blir sorte eller hvite spiller ikke store rollen.
Det var uansett en fryd å kjøre bilen uten problemer i overkant av en mil i dag! Moro å ikke bruke clutch også! Girskiftet ligger inne til å bruke 1/10 sekund nå, og det gikk fint! Skal ned litt til også!
Godt Nytt År!