Feil.....
Printable View
Skal jeg ha 9 sylindra bil?
Big block slår tyskerne. Uten tvil!
Eneste tøffe åtterne (av gamle gode typen) som onkel sam har på hylla er de med nascar spec.
Er med på den jeg også, men det er åssen motor er bygd opp. Nevnte bare bigblock som et "generelt" eksempel. En V8-er skal ha volum, ikke turtall. V8'r under 5l er moped motor ;)
Smak om behag ;) Min mening er at V8'ern må ha volum og rå makt i eksospotta for at det skal være brukbart :)
forskjellen er at jeg spøker med sånt, mens han besserwisseren der går direkte til å rakke ned på andres med en gang. Han kan faktisk ta denna stusslige 6 sylindra volvo motoren sin å ri på den til dombås for min del. hehe. Men bruker detta forumet her ytterst lite lenger. For jeg kjører ikke volvo til daglig, og alt jeg lurer på vedrørende 760 min tar jeg opp andre steder enn her. Admin må gjerne stenge brukeren min.
For alles del anbefaler jeg da å enten slutte å bruke forumet, eller å henvende deg direkte til en admin for å få brukeren stengt.
Du holder fast på at andre er besserwissere, og at du kun spøker, men du innser ikke at du oppfattes av oss som nettopp en besserwisser som ikke skjønner at andre spøker.
Jeg kan fint kommentere andres meninger, men det er veldig sjelden jeg rakker ned på personer, og kaller dem for det ene og det andre uten VIRKELIG å ha grunnlag for det. Stusselig 6 sylindra Volvo motor? Stusselig i slagvolum, om du kan kalle 2.9 L det, men ikke så stusselig ellers...
som dere holder på a:p ser ikke noen motorrom lenger jeg.
4/5/6/8/10 eller 12 syl..
har 4 og 6 og 8 syl stående på garden her, alt starter å går og jeg kommer meg fra a til b, det er vel det som er viktigst for alle som driver å kverrulerer par hakk over meg..
selvfølgelig er 8ern jeg har en bankende dieselbrakke som ikke er noe racer, men laste på bilen 1tonn, og kaste på tilhenger med en vekt på 4tonn. så merker man ikke no forskjell. går like godt, eller dårlig om man skal si det sånn.
v10 på 10000omdr, hvem kjører med detta daglig da, el kan jo kjøre med det daglig, men hvem ligger å presser det på 10000omdr hele tida?
nei alt til sitt bruk...
ingen blir aldri enige, ihvertfall ikke innpå her. alle er påstålig mot hverandre opp i mente. og mener sitt er det beste.
lese igjennom overalt hvor diskusjoner tar av så ser man det lett.
offtopic ja vet
Halvferdig røre
http://i181.photobucket.com/albums/x...psd4894a19.jpg