Syns Turbonetics virker så jalla jeg.. Blankt, polert og fancy. fysj:p
Printable View
Syns Turbonetics virker så jalla jeg.. Blankt, polert og fancy. fysj:p
skal ha en størst mulig bolt on turbo til motorn/bilen her nå som skal dytte ut nok hk for å godkjenne maxeffekten til 200 serien forhåpentligvis. så mer enn det er ikke kravet mitt. det er også krav fra meg om å kunne flyttes over til 945n etterpå når nymotorn kommer inn. ny turbo kommer til den andre motoren den gang det skjer.
:) folk har nå brukt 19T i en mannsalder så det fungerer nå til meg også.
dessuten spinner jeg 100meter på våt asfalt uten å ha lyst nå også når jeg gir på i 2a... å 3a... så trenger ikke jetmotor enda ;)
Får jo en Netics E-46 fra USA for den prisen, folk må slutte å kjøre 19T osv, ja d går å spooler opp som fan, men d er jo som å kjøre trimma diesel, skal man dra på i større fart igjenom gira, får man ladd tryks peak å trykk fall over enn lav sko, men enn skikkelig 300hk turbo me rett dimensjonert eksos turbin etc holder trykke å effekten hele veien, mitsu er moped agregat, vi lever i 2011 nå, wake up ;)
Har du søkt Biltilsynet om å få god kjent 16v bygge? hvilken motor søkte du om da? :)
koser meg som besatt jeg nå skal jeg love, samme om folk spøler livskiten utav F motor, Kevin og jeg vet også at det går fint!!! husker godt en lilla space740 som spøla livskiten av en F motor... men ikke F om det er like moro som dette!!
linglong og nangkang er ikke like betryggende å ligge i høye hastigheter du kevin!!! aldri i livet om jeg kommer til å kjøre med slike dekk... synes ikke det føles sikkert å sitte på til deg i 0kmt når du kjører som fy!!!
vært å kjøpt meg kabel til ryggekameraet nå. men har mest lyst til å få handla\skaffa meg den riktige bryteren til å justere nightvision styrken på + styring av bakrutegardina samtidig... men får se om jeg kobler opp den bryteren jeg har Nå til å begynne med her... null stress å koble om senere ettersom det er samme type kabelsko i bryterkontaktene...
Vil iallefall anbefale turbonetics e46 ~ samme som eg har på motoren min. Veldig fin størrelse og virka meget bra ut heile registeret.
Det er iallefall .ar 63 stage3. Skal iallefall henge godt med ved vidare trimming oxo ;)
Men nå vil jo kodja ha en turbo som passer rett på uten noe som helst endring:) er jo mye gode turbotips her hvis han bestemmer seg for å bytte olje og vann slanger da:)
Gratulerer med oppstart Kodja! Så var jeg inne på noe med dårlig jording.. Lærte noe og på denna jobben du har gjort. Veldig kjekt du tar deg tid til å dele alt! :)
ja hva er poenget med å byggen en bil fra bunn og opp om jeg ikke kan lære og lære det bort videre så mange andre forhåpentligvis kan gjøre det enklere og raskere enn meg :) det er gull er det ikke? :p
Kjørte du igjennom byen etter jobb i dag? Var på burger king i byen den som er nærmest nova kino etter en tur på sykehuset, så satt i andre etasjen. Så syns jeg så rumpa på 242`n din og hørte også lyden fra eksosanlegget. Virker som det er pen lyd i den;)
jess gjorde det ja :) så var sikkert meg. måtte kjøre pent uten noe pådrag pga det var lite bensin på tanken... så jeg ikke fikk stans midt i byn :p får ta en liten driveby i litt mer kjente takter en gang :) brummer godt :)
Runar var innom her og henta c70 stolene jeg hadde til salgs nå... syntes lyden hørtes ut som v8'er lyd :) så den er god å høre på ja :)
Haha, første jeg og tenker når det er noe rart på bilen min, f.eks. speilet på innsida av hanskerommet.
Her var det mye prat og lite bilder :p
skjedd no mer her da?? :)