Meget pent arbeid, gratulerer med oppstart!
Printable View
Meget pent arbeid, gratulerer med oppstart!
sinnsykt pent og se på :D grattis med vellykka oppstart!!
har du forresten noen måte å tvangslegge den i nøytral eller må du tråle deg nedover på gira?
grattis! ser bra ut som alltid dette Anders :)
Vel kan ikke beskrives med ord, og siden det ikke finnes fetere smiley her på forumet så får denne beskrive det billedlig: :D
Pent arbeid :) Utrolig godt gjennomført den kabelgjemminga di :D
Gratulerer med oppstart ja:D
Henger meg på alle gratulantene her! Artig å se at ting fungerer. Blir morro til sommeren når du får testet den på bane, (synes egentlig den er for fin til det bruket da;) )
gratulerer med oppstart. gleder meg til å se denne på bane:)
kjempe tøft bygg som mange andre har sagt :D å den lyden i bilen å kassa er jo bare rååå ;) tror det er fler enn meg som gleder seg til å se denne til sommeren ;)
Er det noe sjans for å få se denne på ACR eller ? Må bare bøye meg i støvet! Rått motorbygge, og enda råere finish !
Takk takk! Megamoro å få slike tilbakemeldinger!! :D
Da den står i f.eks sjette gir må den gjennom alle girene for å få den i nøytral - derfor det tar en evighet når WRC biler snurrer før de kommer i gang igjen :P
Bilen blir å se på ACR til sommern, det er i alle fall et stort mål og ønske jeg har! Og den skal brukes på banen, det er det denne er bygd for :)
Ser du hvilket gir du er i, i "instrumentet" ditt?
Gratulerer så mye med oppstart og alt som medfølger. Vel fortjent og noe av det råeste som er bygd i Norge.
Ut ifra filmene han har lakt ut ser han hvilken gir han er i ja.
mener personelig att dette er det grommeste 240 je har sett..
gratulerer med oppstart:)
Jeg skrev det forrige gang og siterer meg selv igjen... Ubeskrivelig nydelig bil, pene bilder og deilig øregasme av motor / kasse-kombo! :D Gleder meg til å se herligheten live! :D
Det motorrommet ble cleant. Skulle nesten tro du har trådløs strøm under huven.
Utrolig moro med slike tilbakemeldigner folkens! Tusen takk! :D
Ser hvilket gir den står i der ja. MXL intstrumentet er ikke kalibrert ferdig enda.
Da er bilen skodd for skikkelige nordiske vinterforhold!
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/535.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/536.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/537.jpg
fet bil.
eller så skal bilen på isbane?
håper ikke denna skal på isen :eek:
ikke med du dekka ihvertfall:P
Blir bare noen prøveturer i bygda :)
Må ha ispigg om man skal på isen med denne! :P
Huske og vaske etter vær tur og IKKE i varmtvann går det vel? Hørt at varmtvann gjør så saltet koser seg enda mer under bilen!? Mulig jeg har drømt men :P
Helt fantastisk bil du har!! grattis med oppstart =)
Husk at hvis en bor langt nok ut på bygda blir et ikke saltet! :)
Helt sinnsykt bygg! Får du T5n i vognkortet?
Gratulerer med oppstart! :) Fantastisk bygg!
Blir vel bare "5" isåfall. :p
Har alltid vært litt forundra på hvordan det har vært skilt på denne, og kommer ihvertfall til å være det hvis det fortsatt er det. ;) No offense. :)
Kjempe fet bil :) MEN, shiftinga di, burde du ikke hatt kortere vandring på "flapsa"? Virker som du må dra de langt inn for å gire..
Helt sinnssykt pent!