Jeg har sommerdekk fordi det er midt i november og fremdeles fem plussgrader kl 11 om kvelden:D
Printable View
Vi er bra gærne! [emoji12]
Da kan jeg fryde meg til desember treffet hvor jeg etter all sannsynlighet kjører med mine eminente Hakka 5 dekk gitt [emoji16]
Enn så lenge får man håpe folk er pliktoppfyllende og gjør sin medlemsplikt og møter opp i morgen [emoji106]
Styremøte i borettslaget i morgen så jeg blir fraværende desverre :|
Er på øvelse desverre, jobber med krig og fred å sånn så jeg får møte neste gang[emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmmm, kanskje jeg skal slenge på ATS felga i morra? Sånn for anledningen...
Jeg får ikke stilt i dag allikevel, er hos mine foreldre i Vestfold til i morgen.. [emoji111]️
Jeg kommer, men muligens nærmere halv sju... hold McFlurryen varm for meg!
Vi er på vei, i 360!
Vel overstått, takk til alle oppmøtte. Vi var vel 10 biler på det meste, men hyggelig som alltid. Såvidt jeg fikk med meg var det litt biloppretting involvert og?:D
Nesten bare 240 denne gangen :) http://forum.vccn.no/img-dump/2014/11/655.jpg
Var vel mest 200 av ymse slag, to 300 og én P80 :p
Hyggelig som vanlig det her :D
Forventer utfyllende treffrapport i morgen Ray [emoji41][emoji12]
Unnagjort på halvannet minutt, med mindre du vil ha detaljer om hva jeg gjorde med stumpen til HvedingN inne på McD:D
Fortsatt vondt i ræva....
Treff i Desember og? 10 eller 17 - sistnevnte er jo tett på jula, kanskje greit å ta det uka før, eller?
Vi som var der virket rimelig positive til et juletreff, ja. Kan jo fyre opp litt gløgg på termos og greier, blir så hyggelig atte.
Vi kan se ann interessen utover ukene som kommer, legger inn foreslått dato i trådtittelen.
Det er forøvrig verdt å nevne at en jakke er veldig kjekt på treff såpass sent på året! Det glemte jeg denne gangen... :p
Jeg skulle tro de fleste er i stand til å skjønne at desember ikke er T-skjortevær i Norge?:D
Går an å samles innendørs på McDonalds og, faktisk [emoji2]
Absolutt, treffet starter jo vanligvis med en runde rundt bila, og så påfyll med juging inne på McDonalds. I alle tilfeller vil jeg ikke anbefale noen å dukke opp i shorts.