Neida :P bare fylle litt ATF:p Sagflis om nødvendig :P
Printable View
Trur ikke det hjelper med noe som helst, den siste kassa jeg tok er inngående aksel vridd tvers av :P Må fylle med superlim kanskje :)
åssen går det i leitinga etter kasse? :)
Fått gjort no mer? :) Selv om du får tak i kasse, er bilen vinterparkert? Eller blir du å bruke den ute i snøen? Sku likt å fått sitti på å kjent hvordan det drar igrunn :)
Skjer det no hær da? :)
Litt stille :) Har brukt et par kvelder i uka til å hive inn b230fb, hadde den på EU i går, gikk gjennom med en 1er feil, lydhorn :)
Så da blir det å hive 16v tilbake snart, og la den stå ubrukt et par uker så ikke sjappa som EU godkjente den får no pepper pga jeg har bytta motor etter EU :)
Skal også flytte nå, så må handle meg seng, tv sofa og dritt så blir litt stille fram til våren til jeg får girkasse som holder og får benka dritten :)
Sendt fra min Thaifon
hvor har du kjøpt leilighet/hus hen nå? Eller ska du leie?
Altså, er jo igrunn ditt problem om du kjører med bilen dagen etter EU med 16V turbo. Den var i orden når du viste den, å det er vel igrunn det som teller :) Verkstedet har jo sitt på det tørre uansett :)
Skakke bare få tak i ei M90 rimelig da for å kunne bruke bilen litt imens? Å sveise stoppringen på 3 gir?
Ska leie i Hælja, helt grei leilighet, ikke tar det no lenger tid til jobb heller :)
Joda, bare for sikkerhetskyld kan den stå, har plass til det.
Gidder rettoglsett ikke bruke penger på M90 som er såå lite bedre enn den jeg har, får heller tak i noe som holder med en gang :)
ligger en Volvo/Ford ZF kasse på finn nå til Gies bort mot henting ;) Da får du jo ei grei kasse ;)
http://www.finn.no/finn/torget/annon...rchQuery=volvo
Joda, står jo ikke åssen kasse, ikke er det bilde avisen heller så er litt tilfeldig kanskje, ZF er jo bare en produsent som lager kasser til mange ting :P
Men skader jo ikke snakke med han og ta en sjans, åpne dritten, er den havarert er det mulig å hive eller ha som delekasse ;)
Men takk som finner deler Terje! Fortsett med det!
Edit: Var automatkasse det han hadde
Sendt fra min Thaifon
men sitter det ikke ZF i de 5 gira Fordane også (Typ sierra,Scorpio)?
Tenkte jeg skulle kjøpe masse Wunderaum. Tycks?
Ikke glem revehale!
Eller som jeg såg var populært på countryfestivalen på Vinstra, "ikke se over karmen, je tar dattra di i tarmen!"
omg å harry...
Hmmm, nå vil den plutselig ikke sladde, tenkte jeg skulle ut å slure her en dag da det var tørt på veien. Driten bare fjuska og gikk, fikk tak i bensin og kondensfjerner. tenkte det var det da det var lite på tanken og forhold for kondens. Slang på 20l, prøvde men nei... Fikk dratt den inn i varmt verksted, men samme regla der, kan kinne og kinne, ikke kan jeg se noe galt på dataen heller.
Jaja, fjuskinga var veldig enkel egentlig. Etter jobb i dag var jeg og fikk tak i nye plugger, da fikk jeg start, gikk fint på tomgang, tok en prøvetur og under belastning fjuska den. Så etter en telefon og en sms fikk jeg i spons av TomX95, tusen takk!
Så nå går den igjen ;)
så nu går den greit? mye ladetrykk har du? :p få sitta på en tur snart? spent på hvordan det er med 16v turbo i forhold til 20v turbo :)
Kan sitte på en tur du ;) Er bare på 0,5 enda, redd for girkassa hvor jeg drar på mer trykk, så det står på lista etterhvert :) Har en kamerat som har handla rulle så håper å få tatt en dag der før våren er over :)
Sent from my iPhone using Tapatalk