Ikke verst, tydelige designlinjer fra ChopShop London gutta. Dere satser vel kanskje på å bli norges svar på Bernie og Leepu:D
Printable View
Ikke verst, tydelige designlinjer fra ChopShop London gutta. Dere satser vel kanskje på å bli norges svar på Bernie og Leepu:D
Som Lightyear sier, spiderman over hele bilen og LANGT mer handlevogntendenser over hekkvingen, så er vi i mål. Bilen i seg selv er litt høy og, så en choptop er nok også i anmarsj.
Hehe! Chop-shop bilene er jo bare sminke og make up, utrolig at de klarer å tilbakelegge opptil flere km i slengen :eek: Noen som fikk med seg spacerne på den bmw de prøvde å bygge i London? De var vel på 10" tror jeg, man MÅ bytte bakaksel... Nei, gi de gutta lego isteden sier jeg :D
Spøk til side, det er noe nytt på gang... kommer mer om det snart ;)
A
Jeg vet hva det er!!!:D:D:D
jeg tviler litt på om akkurat grillen i 850 har millionbudsjett. er ikke mer enn litt retusjering i forhold til 240grillen:D
akkurat grillen er jo en smakssak, og alle er berettiget en mening. men på en bil med grå lister og rød lakk, blir det "kræsj" med EN detalj i krom, synes det blir mer stilrent med kun to hovedfarger på bilen.
edit: svart er ikke grå, men you get the picture:D
Mente hele bilen :) Alle bitene er jo designet for å passe sammen! Men jeg skal nok tåle det ;) Har lakkert grillen på S70en til dama svart jeg og så :p
Det er også noe med antallet forskjellige finisher/farger på et produkt. Og jeg tviler på at 850 blir veldig pen med kromma lister og rails http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/1.gif
A
og du klager?:D
grillen passer jo like fint selv om den er lakkert, festene er jo helt like:D
men det er akkurat det jeg snakker om, å ha EN kromdetalj virker så.... kasta på i siste liten, liksom, evt at de absolutt MÅ holde seg trofaste til 240tradisjonen med kromgrill.
skal vi være enige om å være uenige, Sven? FØR det blir for mye fo rmye OT, og FØR jeg blir kasta ut for å kverulere unødvendig med en moderator?:D
Har sett en sånn "slow and not so furious" golf som demonstrerte hvor mye kromteip det er plass til på en bil. Priceless! Den stod på Etterstad tidligere men uvisst hvor den er nå.. Syns alltid det er morsomt med sånne biler, spesielt når det ikke finnes ytelser som står i stil til alle kronene brukt på stylingfangere osv.
Nevnte golf var selvfølgelig den minste dieselmotoren uten turbo :cool:
A
skal ikke kødde med dieselsugis! min gamle 98 nonturbo HiAce var lett i rompa og skrensevillig den:D
men det blir litt på samma linja som Evolve kittet... greit, det er et pent kit, uten den helt F&F feelingen, men å kline det på en ellers original bil, blir litt sært... samtidig er jeg ikke helt mot det, så lenge det ikke er en
SE PÅ MEG!!! type fanger:D
Jo, man er faktisk programforpliktet til å kødde med dieselsugis... meeen...
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/2.gif
Da fikk jeg endelig montert kondensator på bilstereoen :D
Litt bedre bass ble det og litt mindre dimming av lys ved pådrag... ikke noe voldsom oppgradering men godt å få på plass. Benyttet også anledningen til å få bedre jordingspunkt og større kvadrat overalt.
Fikk bare tatt en kjapp test på tomgang så kanskje jeg merker mere forskjell etter å ha hørt litt mere på anlegget.
A
Definitivt en oppgradering, tatt i betraktning hvor lett og problemfritt det var.
:eek:
Lett var det egentlig ikke, må ikke undervurdere 50mm2 kabler. LITT mere knot enn jeg trodde. Men videre pelling på bilstereoen skal gjøres når det har blitt varmere i været, irriterende vind idag!! :rolleyes:
A
Bekrefter den, vilt vær når vårbrisen tar med seg en meter med 50mm2.
Det var en ukristelig tid å poste på en mandags morgen, men veldig bra bilde :)
Enda godt jeg ikke er spesielt kristelig av meg :D
A