Er ca 1 cm klaring! skal holde det.. Se post 254, dær ligger det bilder av motorfestene!
vurerer et tredje feste i topp på motoren i tillegg!
I dag så gikk ettermiddagen med på å sveise innsug, har kommet godt på vei :)
Printable View
Er ca 1 cm klaring! skal holde det.. Se post 254, dær ligger det bilder av motorfestene!
vurerer et tredje feste i topp på motoren i tillegg!
I dag så gikk ettermiddagen med på å sveise innsug, har kommet godt på vei :)
De spjelda,får vel en god del bedre flow med de enn me 1stk stort? Har ikke sett denne varianten jeg.
EDIT : er det deler fra gassere de spjelda? Fælt til mas på meg nå men,ser får meg motoren sluker mye mer med 4x43mm spjeld enn f.eks 1x80-90mm :)
arealet totalt er en del større på 4x43 en et 3", det hjelper litt..
Jeg bruker de av den enkle grunn at de lå i hylla, tenkte why not? ikkeno vits i å kjøpe et 3" spjeld når disse ligger dær!
Spjeldene er fra en honda cbr 1100xx motor med innsprøytning orginalt.. jeg byggde om motoren til gassere og satte den i sykkeln min!
Bare å mase ivei! det er jo derfor jeg har tråden! får å diskutere, mye å både lære fra andre å lære bort til andre :)
Var en annen vei å gå å bruke de der enn å kline på ett 3" som de fleste andre gjør. Sånt liker alle,og blir jo en stor bonus at det sannsynligvis funker like bra eller til og med bedre og ;)
Sinnsykt bil dette,stå på!
Ikke gull enda? :o
Ser skikkelig bra ut dette ja.. :D
Det blir bare lekkert ja.. :D Tror faktisk pengene har kommet inn også, så om det er tilfelle skal jeg ta dem med på posten og sende dem idag.. :)
Synes den her gjør seg like bra som alt annet inne på gullprosjekter jeg også:confused:
ofte du er på brøttem elr? :-)
Dette er uten tvil et Gull prosjekt :)
Gaaaupe :rolleyes:
Gratulerer :) Velfortjent.
Se der ja, grattis med gull! ;)
Forresten, hvor er det du kjøpte felgene henne? Står sikkert et sted i tråden men;P Begynner å bli på tide at jeg må tenke på å kjøpe noen breie lisser å:p
begynner å bli mange bilder av det j****la insuget nå.. :p
jaja, hær kommer nok et bilde gitt! Fikk kappa vekk og sveisa igjen hullene til dysene og vakumslangene som jeg ikke trenger i dag! skal sveise inn dysehull nermere toppen.. Rakk også å porte ut flensen så den stemmer mot innsugsrørene! må vel sende innsuget med toppen når den skal portes så det blir 100% match. :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/08/1536.jpg
Kan neste ikke bli for mye bilder i en prosjekttråd så bare peis på du.
Gratulerer med gullprosjekt, i høyeste grad fortjent, digger bilen:)
Gratulerer med gull :) Vellfortjent
Har hatt for meg at denne har vært gull lenge, anyways, gratulerer!
Kommer til å bli skit bøst når den er ferdig!
som alle andre sider, gratulerer :)
Ser veldig bra ut ;)
si fra neste gang da! bruke 7min oppover hjemmafra æ :-) 90 75 06 18
Blei gull ja :D