Opprinnelig postet av
Kodja
Thomas242: greit å stive opp motor også. er trangt inni tunnellen til m90 så stiver av det som kan stives av i bilen her. må experimenere litt også vettu. finne ut hva som er bra av modifikasjoner til hverdagsbruk. må jo være en grunn til at 5erene har nedre motorfester og da et øvre :)
V-P: har ikke gidda å skrevet noe. for er bare frustrert... storyn kommer når bilen er trygt hjemme på gårsplassen. får ikke hvila godt nok før det... men håper den kommer like hel hjem som når jeg parkerte den ja. og ja! det skal bli digg med soltak! men nå må vi finne ut hvordan jeg får soltak med vipp og elektrisk styring av det ;) og bare å få booka time hos din far for skifte av takplata når jeg har ribba den og studert hvordan ting ligger med drenering og alt. blir ei travel helg neste helg nå som bilen kommer. alt skal demonteres som demonteres kan!
skal vi ta en runde i morgen på 244n din med solglugge i taket? så tar jeg med lh nettet så vi får gjort ferdig det så jeg kan koble det på motorn min...
og tenk om du vet om noen som kan presse oljeslange til turbon. er blakk så det synger etter nå... har ikke til bensin og mat til lønninga engang pga alle goddelene kom på en gang nå :eek: