Takk for enda et hyggelig treff, selv om det ble litt amputert mtp tid for min del. Satser på enda bedre i januar!
Printable View
Takk for enda et hyggelig treff, selv om det ble litt amputert mtp tid for min del. Satser på enda bedre i januar!
Er nok en falsk bruker (Spammer)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/12/486.jpg
Fint lite å gjøre med det, med unntak av å rapportere innlegget.
Blir det rapportert mange nok ganger blir det sperret, forutsatt at det er samme person hver gang.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok :)
Om det ikke er blitt sett på enda, så skal jeg ta en titt på det nå. Ikke den ensten personen som til Google Translate lån.
Ray, når er neste treff?
Foreslår at vi fortsetter med kjent rutine.... onsdag 21 januar 2015. Ta med jakke, i tilfelle dere ikke skjønte det selv:-)
Ser ingen grunn til å endre på noe så kjør på :)
-
Per Turbo
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder/Chairman
Da bør jeg vel stille med Volvo igjen...
Jeg kommer, om det ikke dukker opp noe på hjemmefronten :eek:
Så, mange som er på plass?
Noen av de som har møtt opp
http://forum.vccn.no/img-dump/2015/01/677.jpg
Hyggelig som alltid, selv om jeg ikke rakk opp før i sjutida. Den harde, urnorske kjerne viste sin standhaftighet, selv om jeg vil oppfordre oss værvante om å ta med en ekstra ullgenser til våre kjære nestleder, som jobber på kontor og ikke er vant med utendørs vinter.
Neste treff blir 18 februar, regner med vi blir en liten gjeng da og? Vel møtt.
Husk at jeg hadde vært der i allerede en time når du kom slengende, og det var faktisk ganske kaldt og surt :-)
Uansett, det var ikke stort oppmøte, men den trofaste gjengen fra Hamar var som alltid på plass! Kudos for det.
Satser på at det er 15+ og sol på neste treff :-)
Bra pågang ovenfra her, keep it up!
Da er det to dager til neste treff, og yr.no melder om både vær og temperatur som gjør at tilogmed de uten vinterbekledning burde overleve. Hvem kommer?
Klarer vel å ta 360'en opp en tur :)
Jeg syns du stort sett fryser når vi reiser nedover, jeg... Og om du virkelig har lyst, Rustad, skal du få lov til å gire et par ganger.
Syns du stort sett står og hutrer når vi står på Berger, jeg ;)
Og når man kjører gammal Volvo, skal det fyres. Hardt. Støtt. Blir det ille, får man rulle ned ruta...
Tenker å ta turen ja :)
Takk for oppmøte, selv om det er sparsomt og de samme som møter opp hver gang:D
Vi får håpe det er bedre vær om en måned slik at flere tar turen. Neste treff blir 18. mars.
Større sjangs utover nå ja :) Regner med jeg tar turen nå i Mars :)
Hvor mange ble vi egentlig igår? Fire biler som faktisk deltok, å et par som bare sto der? :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor høy poleringsfaktor er det på disse treffene? :P
Absolutt ingen faktor