Har akkurat gjort det jeg også. Lakkert trykkrøra svarte og har svarte silikonslanger fra før :) ble grei originalstuk av det!
Sendt fra min Huawei Honor 6 via Tapatalk
Printable View
Går jo å slipe de blanke siliconeslangene med våtslipepapir for å få de mer matte og.
Takk, jeg er så glad for att det er flere enn meg. Jeg HATER blå slanger og blå/rød elokserte deler og an kuplinger...
Jeg er ikke imot det men da må alt stå i stil å være en mening med at de er der. Ikke bare bytte for fargen sin skyld....
Da var vannkjølingsrør lagd. Dreid stuss for å ha i blokka med 16mm slangetilkobling, bestilt. Oljereturslange i armert silikon pluss noen deler. Omtrent bare eksos som gjenstår snart.
Følger..
Korleis fungerte bakaxel.se sitt momentstag? Noko å ha på ein bruksbil med litt oppgradert understell?
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Såg no at du hadde laga det sjølv, men er ganske likt i design
Synes det ble ganske plagsom resonans inni ved pådrag/motorbrems. Skal redesigne det litt når jeg får tid, da tror jeg det blir bra.
Ok, greit å vite :) du får legge ut bilete av redesignet :)
Ja det skal jeg gjøre. Er snakk om å sette foringer i enden mot akselen.
Da er vinterhjul i boks. Har også bestilt litt tenningsdeler og fler alurør da jeg bommet litt på lengde til LMM rør og diameter på IC rør.
Kult prosjekt :). Blir spennende å se hva EFR turboen gir [emoji106]
Ja noen timers jobb nå så burde den være oppe og gå.
Hvilken kam kjører du med i denna motoren GMV :)?
VX3 foreløpig
Ok :). Hadde du tenkt å bytte :)?
Får se. Ikke om den blir kjørbar med den i.
Ok :)
Om ikke blir det kanskje en STS eller annen moderne turbokam.
Sts 247 [emoji16]
Vennligst ikke ødelegg dette oppsettet med noe overoptimistiske fakter.
En 940 manifold tåler ikke noe mer enn en kam som Volvo T5 Gr.A eller STS 237/116.
Hvis man vil kjøre STS247/112 så må man skaffe seg ett 4-2 grenrør og twin entry (divided) turbinhus.
Har du prøvd en STS 247/117 f.eks Batland ?
Kommer ikke annet enn std grenrør på denne. "Orginalt" utseende er pri 1. Så noe super SS rally GT kam blir det ikke.