Holdt på å si PENT!!! men det er kanskje ikke lov å si?
Printable View
Holdt på å si PENT!!! men det er kanskje ikke lov å si?
Nei, det er egentlig ikke lov å si. Bilen ble jo spylt ned etter disse bildene men er snart like ille igjen :mad:
A
Mm.. Det var en skitten liten pike..
rart at bildevinkler kan få skitten vogn til å se litt nice ut :p hehe
And you like`em dirty? :p
Bildene ble litt bra selv om motivet egentlig ikke er så bra, har lekt endel med kamera i det siste og syns jeg begynner å få tak på det nå :) Gleder meg veeeldig til bilen skal poleres opp nå merker jeg...
Idag rant det ut gammel olje, inn ny olje, nytt oljefilter og nye plugger (takk til FuckUp). Og baksetet er delvis demontert, det skal inn et mørkegrått delskinn baksete med integrert barnesete der. Da blir det fritt frem for ungene å tråkke inn og ut og de kan få spise i bilen også... Integrert barnesete har jeg ikke originalt og det tror jeg blir en befriende følelse for eldstemann :D
A
Må jobbe ned skyldt arbeid:D
Jobba noe i bakrommet idet siste?:D
Jo, det ble vel litt slossing med baksetet? ;)
Og for de som ikke var tilstede, baksetet er nå byttet til et mindre vakkert mørkegrått delskinn, med noen trivelige små fargeklatter på stoffdelen :mad::(
Dette er gjort som et ledd i barnesikringen, sikre bilen mot barn :D
A
tok en litt mer bilvennlig versjon av jobben, kontra den visstnok effektive øksa og spettet, pakket vi inn et brekkjern i et fint, fluffy barneteppe. fremdeles en jobb som er UTROLIG FANTASTISK mye lettere på forrige patent på baksetet, men mulig. takk for holdehjelp til lommelykt:D
Den jobben kan beskrives med ETT ord: utrolig fantastisk :D
Du Sven:
Jeg innser at jeg trår i et minefelt her, med tanke på at jeg retter innleggene til en moderator...
...men utolig fantastisk er TO ord:D
Og jobben er vel ikke så fantastisk? Dvs, det var ganske fantastisk å endelig få skvist opp den satans skamdriten som sitter på baksetene, men ellers var det ganske bæsj, og resultatet er jo labert, i forhold til R-setene.:D
Ja, dette er definitivt ikke en oppgradering. MEN det er en ganske befriende følelse å ha et baksete som det ikke er så farlig med, og eldstemann gliste ganske rått når han fikk lov til å gå inn i baksetet rett fra sandkassa i barnehagen "OGSÅ ET SETE MAN KAN TRÅKKE I!" :D
Var visst ikke så verst å sitte i det integrerte barnesetet heller ;)
A
Overmotivert servicemann fra Lysaker Sportseksos og Fjøsmekk..
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/3022.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/3023.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/3024.jpg
gud å bra man ser ut med møkk på fingra!:D
deiligste med alt var å tråkke bremsen i bunn etterpå og ikke merke antydning til kast eller vibrasjoner. og 302skivene biter GODT, kan man si:D
et lite råd fra ansvarsfraskrivende fjøsmekaniker: boltene som fester calipere til braketter er rimelig enkle å få ut, fjern gummipluggen og skru ut bolter med 7mm umbrakohode. boltene som fester braketten til resten av bilen (15mm sekskantpipe) derimot er et PUR HELVETTE, ofte er det festet med Locktite, og skrudd til med SOLID moment. varmepistol er tingen her, men det er lite poeng i å varme på bolthodet, som jeg fant ut, ettersom gjengene på bolten sitter ganske langt inne, og er skrudd i braketten. varm heller rett på braketten der hvor bolten sitter, men regn med noen bortslitte kalorier på å løsne boltene uansett.
takker Lightyear for publisering, lettere avkledde bilder kan ordnes mot en symbolsk sum.
Uansett hvor fristende det høres ut, jeg sier det før Per kommer på banen:
Nok Off-Topic nå, gutter.
On-Topic: Bremsene er utrolig gode nå, og håper at originale Volvoskiver er langt mer holdbare enn biltemaskiver :rolleyes: Helt fantastisk å ha stødige bremser uten noe vibrasjoner igjen :D
Skivene som nå går i søpla ble skeive som Jan Thomas på godt under ett år, aner ikke årsaken men akkurat som Jan Thomas er det ufattelig irriterende...
hverken jeg eller Lightyear aner hva du snakker om, Sven, så det klassifiseres som en dårlig unnskyldning.
:D
I will enlighten you :D
http://www.vgtv.no/#id=29938
Men det var "rimelig fantastisk" da ;)
beklager, smalbåndet oppi skogen her tillater ikke levende bilder, så inntil videre er det en dårlig unnskyldning:D
Da har du iallfall noe å se fram til :D
men faen da! her prøver jeg å provosere som et uvær, men du er bare helt eksemplarisk og slikt kjedelig drit....
men nok OT:D
Og det er ikke tull, hvis noen har peil på om adsl eller liknende kan funke med 4.5km avstand til telesentralen så mottas tips. Telenor gidder ikke å vurdere å gi meg adsl engang, nextgentel kan tilby såkalt langdistanse med 12mnd binding uansett hvor dårlig linje jeg får :rolleyes:
Så det er trådløst bredbånd her, som forøvrig går ut av bindingstiden i disse dager ;)
På slike avstandar funkar ikkje adsl noko særleg, du må i såfall ha heilt ny infrastruktur, SHDSL brukar å fungere mykje bedre, men prisen er ikkje like hyggeleg. Kva alternativ har du i dag?