Mmm det hørtes gøy ut :D
Skal du være med å leke over skogen joakim :D
Spørs om jeg får lekt så mye, jævla åpne sperra.. :p Går fint i venstresvinger, høyre er værre med.. fortere innerhjul der:confused:
Jøss! så kjedlig da, hva skyldes det da??
Men det er mange mange venstre svinger også over sakuen også ;)
Det er nok bare åpen diff og ikke sperre som gjør det. Har jo en aksel med nesten ny TrueTrac liggende.... Hm. :p
Om jeg begynner til venstre, så får jeg fortsatt til høyre, så må legge opp til høyresvinger somregel. :p
Håpe du får igang vogna i morra da. :) Fått montert dysene og 3" LMM enda?
Sleng i trueTrac i morgen tidlig ;)
Ja 3" LMM, dyser, btr ny bensinslange :)
Mangler bare å få montert toppen og DP så får vi håpe den starter og går bra ;)
Walbro intank pumpa kommer nærmere jul så håper original pumpa kalarer levere om jeg ikke drarn for hardt :D
Oppstart i morra da vel?
Pumpa holder vel til juletider ja. :)
Hadde montert den jeg, om jeg hadde hatt tid/lyst/ork.. :p
Ja blir oppstart i morgen :D
Krysser fingre og tær for at bilen er villlig til en leketur ;)
Får håpe pumpa holder til romjula da blir walbron montert :D
Du får se å montere truetracken ikke til nytte umontert den eller? :p
Fri i romjula du eller?
Deilig med fri da :D har tatt ut ferie uka i romjula selv da jeg oppdaget rimelig tidlig at jula traff veldig dårlig i år!
Er 244 din regga på veien eller?
Hehe ja, dårlige greier med både jul og nyttår i år gitt! Arbeidsgiver'ns jul i år..
Ja, har levert inn skiltene pga ombygging, og planene er å få den godkjent på hvite skilt, men blir følgelig da bruksbegrensninger pga helbur. :(
Ja det kan man er vell ingen arbeidsgiver som syter over jula i år ;)
Hvorfor er Bt så jævlig ugreie på helbur a?
forde det forhindrer fri vei inn og ut av bil pga det kommer et rør over innstegslista eller?
Nja, de sutrer over deformasjonssoner som ikke blir opprettholdt, osv. I en 240 er det jo kun deformasjonssone fra torpedoveggen å frem, men å fremlegge det med nok papirer så de får tilfredsstilt deres våte drømmer er nok heller vanskelig :(
Så da blir det bøttestoler, 4pkt seler (men man må visst bruke 3pkt langs veien på transportetapper, forstå det den som kan..) og helbur, med en eller annen lisens. Så får vi se hva som skjer. :p
Hærregud så urolig mye tøv de skal komme med fra BT!!
Jada, men det er ganske enkle regler, sånn i bunn å grunn, å forholde seg til. Eneste jeg fniser av er f.eks når jeg måtte inn å vise rattet mitt, fordi rattstammen ikke kollapser riktig ved bytte av ratt, tydeligvis...
Eller, at senkefjærer er den "VÆRSTE FORMEN FOR SENKING!!!!! Myyyyyye bedre med sånne som du kan justere, veittu." Gamle luringen tenkte seg nok om når han sa det, til en som kjører en gammal 240. :D
Han var ikke helt enig i å godkjenne hjemmelaga coilovers, og heller ikke Sellholm til 7-8000 kr pr bein.. Gretten fyr asså. :p
Bur oppfordrer til sportslig kjøring å er derfor ikke godkjent fikk jeg beskjed om på BT
He he he, ja helt utrolig teoriene til de gutta noen ganger :D
Da har jeg fått jobbet litt på bilen igjenn i dag. oppdaget at maskinisten hadde glemt å plane grenrøret mitt, han hadde kunn portet det. Å planslipe grenrør med vinkelsliper er så og si umulig, jeg fikk det hverfall ikke til.
Så jeg fant en flens i låven og sveiset denne på grenrør!
Så det ble på denne måten her, tror dette blir holdbart egentlig :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1111.jpg
Bare en kopp varm kaffe så er det ut igjenn og få på downpipe og muligens fyre opp bilen :D
Ser å høres bra ut ;) Ned på esso v.marka å koble opp ekstralysa jeg nå :) Så blir litt lys om kvelda :)
Takker :)
Trenger fler lys på bilen ja :D
Det gjør seg det i vintermørket ;)
Møtt deg flere morgner denne uka over slette mellom meg og deg blunka på deg den ene morgnen ;)
Sliter fortsatt skikkelig med savnet over å kjøre volvon når jeg ser spora dine ut av krysset på V.marka :D
blir bra! :D ikke for å kritisere, men du skulle nok ha forvarmet grenrøret ditt gjennomvarmt til en 150-170 grader og brukt mye mer strøm når du sveisa på den flensen. gjerne basisk elektrode. stål mot støypgodts har fort for å sprekke fordi det i 99% av tilfellene blir bindefeil. men det holder nok ei stund!
Ja hadde jeg hatt mulighet for det så skulle jeg gjort det men men,
Blir nytt grenrør på nyåret så dette er bare en midlertidig løsning ;)
Men takk for tipset ;)
Hehe, ja du får blunke mer så jeg ser :p hehe. Ikke lett me mørke å mye lys på bila :p
Ja må si det er litt over middels kurrant å kjøre volvo nå :p Spoler å breistell på alle gira :p
Ser ikke det er deg før du er ganske nærme så jeg ser FS på skiltet ditt ;)
møter på endel volvoer på morran en gammel 142 el liknende og 3-4 940 er det vell :D
Ja F sugen etter å ligge brett jeg også :)
Ser ut til å få fyrt opp bilen i morgen nå ferdig med grenrør og Dp ferdig punktet mangler bare å sveise det godt sammen og sveise på mutter til lambdan, så fyrer jeg skiten. Drøyer litt med toppbytte da jeg er litt skeptisk til topppakningen jeg har liggende (biltema sin)