det er jo ikke rart med så mye gummi som du har,hehe:D
Printable View
konge :D blei nåkka nice med 18"eran da :D
Hvorfor senket du ikke bilen før du dro på 4hjulskontroll? Var litt høy etter min smak...
det er montert ei hel bakstilling fra laste bil med fire belger og 10 tonns aksel skal jeg si deg :p
10" aksling pga det ville dreiemomentet på 135 hk :eek:
nei den er senka foran å heva bak ;) perfekt høyde :)
Justerte dem så mye negativ camber dem kunne på siste firehjulskontrollen? Så ut som du har en del mer negativ camber enn meg på det siste bildet der.
10 tommer og ti tonn er to litt forskjellige ting da kodja :p jeg mente ikke en aksling som blir satt på amerikanere og sånt, men en aksling med ti tonns lastkapasitet for å holde vekta av annlegget ditt :p
Når jeg ser bilder av flotte 940er angrer jeg på att jeg solgte min, og kjøpte denne V70'en ;)
Bilen din ble kjempeflott med felgene.
sorry :p leste feil med en skjenk innabords i gårkveld :o
takker så mye! :) var fin den du hadde så skjønnte ikke at du solgte den jeg heller!!!
aner ikke. glemte å spørre. spiste ett måltid i går (kl 2300) så hadde hukommelse som en uklekka gullfisk...
skal ta å scanne inn måleskjemaet så du får se. skjønner ingenting av det nye skjemaet. bare masse tegninger :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/05/728.jpg
skjønner ingenting av dette :p så om noen kjapt kan forklare hva det betyr å hvordan da hjula står sånn i teorien ut fra det der...
Har du slitt mer på ytterkanten på ene sia enn andre?
nesj, kan vell ikke si det egentlig :) ser ganske likt slitt ut.
Ser ikke ut som spissinga di har vært helt på stell iallfall.
Ja den ser jo midt i blinken ut den i forhold til anbefalte verdier.
ok. good to know. skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha fiksa det med en gang... hvor fant\vet du anbefalte verdier forresten? :)
Spissinga di står midt i det grønne feltet, 0,12 grader på begge sidene og 0,24 totalt. Det som er utenfor de grønne felta er utenfor Volvo sine spesifikasjoner. Det gjelder f.eks camberen din som er mer negativ enn det biltilsynet antakelig ville godtatt da de vil ha grønne tall på alt.
EDIT: Men negativ camber gir ikke mer slitasje på ytterkant.
Det visste ikke kontrolløren min, jeg fikk ikke godkjent med senkesett fordi camberen min var utenom verdiene (klart den blir det med senkesett når camberen ikke er justerbar).
kanskje jeg skal ta meg en tur bortom kverneland for å høre hva deres mekanikere mener om justeringa her bare for "moro" skyld...
men om biltilsynet ikke godkjenner en slik justering\måling... da er det jo litt waste av verkstedet å justere den til "rødt" vell... vil jo si at de ikke har justert det korrekt på et vis da? nok en gang....?!
han22i og jeg driver enda å vasker og rengjør bil :p Volvo-Power var innom med romskip 740n sin å vaska å... herlig med volvo treff midt på kvelden\natta gitt :D
samt lakkerer opp front addon leppa på S60n hans. midt på svarte natta...
rensa og impregnert skinnsetene. rensa interiøret totalt så godt det lar seg gjøre.
batteriene har stått på lading konstant i dag så forhåpentligvis holder det i morgen!
bilen er vaska. emblemene er rensa bort med citrus rens. polishen står å tørker nå før jeg skal dra den av... kl er nå halv 1... :eek:
har igjen å vaske vinduer innvendig :( faaaader lei... tenk i fjor var det mye finvær å bilen var ferdig totalpolert kl 8 eller noe på den her dagen! "god damn ismelting!!!" slutt å cruise så mye så ikke ozonlaget forpurres... Naaaaah :D cruising is the life!!!
var i seng kl halv 3 i natt.. betalte seg da det :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/05/861.jpg
3dje pris i 900 klassen.
94 utstilte volvo. veldig bra oppmøte i år! ny rekord :)
tror gamle titlestad sin "s90" var der også. er vell ikke mange med samme farge der ute tenker jeg :)