På ingen måte tilbake til 240 da. Da blir det et beiteskifte til noe på 2 hjul :)
Printable View
På ingen måte tilbake til 240 da. Da blir det et beiteskifte til noe på 2 hjul :)
Visst ikkje kan du bare avskilte bilen og kutte ut forsikringa, så sannt bilen står avlåst inne har du ha råd til å ha bilen ståande.
Må ikkje være så redd for å bruke den heller, du steller såpass pent med bilen at du kan bruke den litt vinterstid også. ;)
Hehe. Er mer tid for et lite beitebytte tror jeg. Frister med noe litt annet enn bil for å si det sånn :)
Bare å komme med bud hvis man er interessert :)
Kan få 100 000krw av meg :)
Krw??
Ja
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/04/644.jpg
Kan faktisk få alle disse :) Det er 300 000 :o
Korean Rompe Wipers?
Hehe, er nesten som monopolpenger, men det er fortsatt et bud på 300 000 ;)
Kan bytte i 960'en min med tilhørende oljelekkasje å slitte bakhjul. Med mellomlegg fra DIN side selvfølgelig.
I all seriøsitet; Lykke til med eventuelt salg, prøv å finne noen som kan/vil ta vare på denne bilen.. Det er jo på mange måter en sprell ny 855 T5.
Hadde jeg vært i jobb for tiden hadde jeg vurdert lån for å kjøpe denne umiddelbart.. Får se om du fortsatt har den til sensommeren/høsten så får vi snakkes da :)
Vi får se hvor lenge den blir da :) Blir lagt ut på finn en eller annen dag snart tenker jeg. :)
Du kan da ikke selge den flotte bilen din Daniel :)
Leste gjennom denne linken igjen :)
http://www.tv2.no/underholdning/broo...v-3852574.html
Er en meget flott bil du har stående som du vurderer og selge ? Vær helt sikker og tenk flere ganger før du gjør noe som helst!
Har tenkt over det en stund, så er ingen "spontan" greie. Blir sånn med ting man nesten ikke får brukt dessverre :(
Her burde man jo nesten vurdere å slå til for å sikre at alt arbeidet som ligger i denne ikke bare blir ødelagt av en fjompenisse av en guttunge... Tror den her hadde gjort seg aldeles utmerket i min garasje ;-)
Spesielt viktig faktisk på en slik bil som ikke bør brukes daglig, men kun til kos på gode dager.... Om den da står lettere henslengt over tid vil jo mansjettene til styrestag og drivakslinger stå i "spenn" og det er jo helt unødvendig. Viktig at kjøper av en slik bil vet å ta vare på den etter alle kunstens regler ;)
Tore? Er ikke du ingeniør eller noe slikt? Konstruer en slitasjefri mansjett. Begynner å bli lei det evinnelige maset ditt.:D
Synes jeg har sett bilder der Daniel har parkert bilen med hjulene i sving, Tore. Skumle greier.
25% prutningsmonn allerede der.
Var ikke meg som startet denne avsporingen om parkering i "nullstilling" nå.... Vet faktisk at Daniel parkerer vel gjennomtenkt når han setter fra seg denne, bl.a. bruker han IKKE bukker under vinterlagring fordi det å henge opp bilen gjør at foringene ikke hviler i "normalstilling".
Håper eventuell kjøper vet og sette pris på denne bilen og tar vare på den.
Trist om den ender opp som herje bil.
Denne bilen står på alle fire hjula hele vinteren :) Og godt er det! :)
Hvordan sykkel er du sugen på a Daniel?