Ja :-) Lå for salg med motorfeil. Ville ikke starte. Jeg la inn et skambud som ble akseptert. Dro den hjem på henger. Etter 15-20 minutter så ble det liv i femmer'n ;-)
Printable View
Ja :-) Lå for salg med motorfeil. Ville ikke starte. Jeg la inn et skambud som ble akseptert. Dro den hjem på henger. Etter 15-20 minutter så ble det liv i femmer'n ;-)
Hekta på startkabler og bytta plugger... ;-)
Hahah:p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Går godt også. Ikke en ulyd i bilen. Jevnt over i god stand :-) det er ikke de mest bortkasta 5K jeg har brukt :-p
Får opp en feilmelding på ETS i dash. Det er det elektroniske spjeldet. Men bilen går nå, og jeg merker ikke no tull. Får prøve å slette feilkoder og se.
Bytte i golf 4 stv? Høhø:p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe :-) Du er en liten humorist :-) Folkevogn er dessverre helt uaktuelt. Med 1 unntak :-) 76' Golf GTi :-)
Golf 1 er artig bil det :-) jeg hadde en 77 GLS med 1.8l Oettinger motor. 2 doble 40mm Dellorto forgassere. 142Hk :-) det flytta seg greit i en så lett bil :-)
Det var tider det, men skulle ikkje dei ha k-jet? Vi hadde tre slike heime, dei var totalvrak sånn ca ein gang i året.
Var vel kun GTi som hadde k-jet?
Denne var blitt plukka på av Per Guldbrandsen. Hadde blitt brukt i en rallybil GrP. nasjonal på slutten av 80 tallet før den havnet i GLS'n jeg hadde. :-) Den tok rotta på Gti'er, GLT'er og 325 E30.
Klarte ikke ta
Corolla Twin Cam og N13 Sunny Twin cam og Accord Aerodeck 2.2 :-p Alt i alt en morsom og jævlig tørst liten bil :-)
Jeg har vært ute å prøvekjørt idag. Helt grei å kjøre. Ingen ulyder med unntak av vibrering i bremseskiver bak. Feil på ETM. Og cruise control ute av drift. Blir vel en tur på Bilia for å få fiksa det. :-)
Sletter du feilkodene så ETM forsvinner fungerer CC igjen. Samme greiene på min.
Si ifra hva de sier ang ETM da, min slukker og lyser fra tid til annen. Liten lyst til å bruke rundt 6k pp nytt spjeld..
Jeg skal først plukke opp og rengjøre spjeld. Så får vi se :-)
Like greit å rengjøre før man sletter feilkoder. De kommer stort sett ikke av seg selv.
Nettopp :-)
Mye jobb å demontere? Må ut med vifte o.l.?
Sikkert:-) Har styrt godt unna dette grevling-greiene til nå. Finner det ut når jeg får tid til å begynne :-)
Jeg har et nytt ETM liggende.
Kjekt å vite ;-)
Førstemann? :p
Jeg tar det på Bilia ;-)
Rengjorde min, ble helt fint
Skrur du den helt opp da eller bare renser der du kommer til? Bremserens? :p
Må demontere helt, og rense med løsemiddel (bremserens funker).
Skrudde det av og renset med rødsprit. Lampa slukka og den sviver så fint.
Men må vi ta dette her? Finns tråder der dette er tema :)
Sporer tråden på rett bane igjen ved å vise min ;)
S60'n med sommerens fangst!:)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/773.jpg
Gamlebilen, som jeg var dum nok til å selge..
http://forum.vccn.no/
"nye" 240'n :D har forøvrig lagd tråd på den, blir turboprosjekt etterhvert.
http://forum.vccn.no/
Spesiell bil. :) Av ca 900 81-modeller av 262C, kan vi vel fortsatt regne med at et flertall gikk til USA - slik at det i det hele tatt ikke er mange 262C med den europeiske 1981-fronten.
Og gull med vinyltak er uansett sjeldan. Til Norge kom det vel ein 81 modell.
Ja, vinyltak er vel i hovedsak på 77/78 i sølv - ikke så typisk senere?
Er vinyltak på min 80 modell. Er også sølvfarga.
De senere modellene finnes i flere forskjellige farger enn de første. Vi har vel noe nærmere informasjon om dette et eller annet sted...