hahaha :D
Printable View
Joakim bruker vel hjelm med visir eller kjevebeskytter når han sykler han da:p
har dessverre bare mannesykkel, ikke tråkjepp.. Og ganske riktig, det har jeg både crosshjelm og helhjelm å velge mellom. :p
Regna med det kom. Men sett at du ikke var så lat da, og tok deg en sykkeltur iblant: ville du brukt helhjelm? Jeg har iallfall sett fordelene med det. Men har ikke gått til anskaffelse av det allikevel. Tenker som så; det kan jo ikke skje en gang til!! Kan legge til at jeg kjører bil så ofte jeg kan istedetfor nå:p
For å spore litt inn på temaet igjen (hvis det er mulig med Joakim som leser:p), så har jeg omsider fått OBD2 kontakta mi så skal oppdatere med prosjekt feilkodeleser så snart jeg er ferdig med eksamener!
Har også kjøpt meg 960 skiltplate:)
du er flink på tullprat du og, kompis. :p
Bruker du 940'n mye nå? Iogmed at du har v70'n :)
940n har vært i daglig bruk til nå:) Har ikke kjørt 3 mil engang med V70en. Skal rive toppen av den i morra og forhåpentligvis få bytta toppakning i løpet av helga!:) Nå skal 940n få hvile innendørs resten av vintern!
ser 940'n din nesten hver dag nå :D den ser sikkelig fin ut tilogmed med vinter hjula :D
Jeg har en halv sliten T3 turbo fra en ET motor liggende :p
Strøken høgde på bilen :) Korleis har du fått den slik? Må vel vera meir enn berre 40mm senkefjører antar eg?
Nja ser nok bare ut som at hjulene fyller bedre pga høy profil, den ser litt høyere ut med sommerhjula, kunne tenkt meg at den var litt lavere (ukomfortabel er den uansett) ;)
Nei er ikke godkjent dessverre (ja ok jeg kan ha hjulpet til litt med kappskivene da, orka ikke bli skuffa over at den ikke ble lavere med de nye fjørene). Kunne tenkt meg å fått skrevet inn effekt og div i vognkort så får vel kjøpe et sett nye senkefjører også.
Noen nye bilder/oppdateringer da Svennis?
Bilen står nok inne på en låve på hedemarken og fryser, ikke skjedd noe nytt egentlig. Jeg har enda ikke fått somla meg til å få tak i eksosdelen fra en 740 turbo så har ikke fått gjort noe på det planet heller! Men nå våres det jo snart så må intensivere søkinga litt nå... :)
Sett gjennom her no, liker det meste du har gjort med bilen:) Fikk nesten lyst på bilen, hehe.. Mest pga luka og fargen. Lykke til med salget!:)
Takk for det :)
What? Skal du selge?
Tar du min i innbytte?
Ja må nok det :( Det er ikke umulig at jeg kan :)
Må? Må ingen ting vell. Hva har du tenkt deg for din og hva har den rulla nå?
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=23483
Litt dårlig med inntekt som student + at jeg kanskje har noe nye planer gjør at jeg nå vurderer å skille meg med den beste bilen jeg har hatt...
flott bil, ka prisklasse setter du bilen din i? kunne tenkt meg denna :)
Se der ja, der var annonsen. Denne bilen er jo fin, og jeg har igrunn lyst på den, men dessverre er ikke bilen min verdt like mye og da er det vanskelig å bytte :p
Da har jeg tatt en avgjørelse, og denne bilen blir beholdt! :) Har en liten plan...
*Liker*
Blir artig å se hvilke "plan" du har :)
Ja, bilen var egentlig solgt, men min ubesluttsomhet satte akkurat en stopper for hele greia. Men er glad jeg beholder bilen for det er fortsatt mye jeg syns kunne vært gjort :)
Jeg får leite videre etter ny bil jeg da :P Lykke til med planen din :) Blir nok moro vis det blir gjort ordentlig ;)
Bra du beholder den :D tar du den nedover til skien snart eller?
Ja tenkte å få den med meg iløpet av nærmeste ukene.
ser veldigt bra ut denna bilen her
Husker dessverre ikke dette Kent Roger, skal komme tilbake igjen til det om jeg finner det ut :)
Takk for det thune :)
Har nå fått EU godkjent bilen og den er i bruk igjen:) Fant ut at den ene ABS-følern foran var defekt i går, noen som har erfaring med skifte av disse? Utifra mine erfaringer var/ble det et helvete, men jeg har iallfall fått ut alt fra fjørbeinet/navet nå. Håper jeg ikke må bruke opp igjen noe for jeg har pulverisert hele greia... Ny føler er bestilt, kosta 1600 kr eller noe :S
Fikk ny ABS giver i dag, 1500 kr ble det :S Men da er det originalt og i orden iallfall. Monterer den i morra, men har prøvd å koble den til og feilkoden ble borte :D:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2399.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2400.jpg
Også har jeg selvsagt fått senka bilen igjen etter EU kontroll, trodde jeg hadde et bilde av bilen med originalfjører men det hadde jeg visst ikke :p :
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2401.jpg
Hvorfor driver du å hever og senker, har du det ikke godkjent? (Orker ikke lese gjennom hele tråden en gang til, så jeg husker ikke om du har senket på ikke godkjennbart vis :p )