Hehehehe...
Sikkert ørten gang billigerer der å.
Printable View
Hehehehe...
Sikkert ørten gang billigerer der å.
Komiker'n :p
Merkelig bremsing egentlig. Tok dårlig på venstre side og dro mot høyre, så tok den plutselig som et helsike. Skikkelig ujevnt og vanskelig å dosere rett. I tillegg var skiva litt vel varmere enn den andre. Det ble værre etter å ha kjørt en stund med tanke på ristingen. Best når skiva var kald. Er ingen mekaniker, men regner med dette var klare tegn på at noe hang?
men det er nesten garantert at det har blitt kast i skiva også,hvis kalipern har vært dårlig. men ser ut som du fikk både nye kalipere og skiver, så da er vel problemet løst ;)
Nå har vi tre på rad her som har fått kast i tema.skivene sine etter kort tid, så da MÅ det jo bare være crap.. Og da vet jeg jo hva som venter meg like om hjørnet:(
To av oss har hatt problemer med vibrasjoner også. viktig å merke seg.
og hvor mange av oss overhalte kalipere når vi byttet skiver?
jeg gjorde ikke.
sjakalen gjorde ikke.
gjorde DU?
Nope...
Bare å kjøpe R-bremser først som sist gutter..:D
Vi får spørre om han kan komme med supsidier på r-bremser :)
Da er jeg med :D:D:D:D
Nye skiver hentet på feiltema i dag, så vi får se når jeg får byttet :o
Har ikke hatt noe sidedrag jeg, kun vibrasjon ved forsiktig nedbremsing, så vi får håpe det ikke er calipere hos meg. Noe jeg tror er lite sansynlig på min :)
Får jo stadig vekk tak i noen brukte R-calipere i sverige til en grei pris, og da er det jo bare å bestille skiver og klosser fra over dammen. Blir ikke gæærnt det prismessig, og ytelsen er jo overlegen.. :cool:
Det burde du startet en egen tråd om, istedenfor å ødelegge tråden til Sjakalen, men uansett:
AYC: Active Yaw Control Volvos beteckning på ett antisladdsystem som motverkar sladd genom att bromsa ett eller flera enskilda hjul. Ingår i DSTC.
Det inngår i BCM som er abs styreenhet.
for fler spørsmål rundt dette, lag en egen tråd...
hehehehe.....
fatters kom her og spurte om jeg kunne bytte skivene bak på hans 04 V70N(forbanna knotete den nederste bolten til caliperbraketten, forrenst:mad:), og jeg sa selvfølgelig ja. fortalte han om biltemabremsene Lightyear hadde på sin, og at kastet kom etter noen få måneders kjøring, fikk overtalt han til å kjøpe Torshov (NK-skiver) eller Volvo original.
uke senere kom jeg opp og skulle ta fatt på jobben, og hva står på esken til skivene, mon tro?:D
Tja? :D
Fine bremser enda. Skal bli spennende å se etter ferieturen til Stavanger.
Holdt på å kjøre ned en jævla pedal-Anton i går. Syklet i sin stygge grønne kondomdrakt rett ut i krysset. Vikeplikt skilt var det bare å drite i. Måtte skrubbe det kjerra klarte. Stoppa bra gitt.
Så hadde det ikke vært for 'tema-kaliptern og 'tema-skivene hadde du blåst han rett ned??:D
Flott å reise på ferie tur til Stavanger :p
Jeg skal drifte til dyreparken... Laaang vei herifra....
Deilig tur til Stavanger og tilbake via kjerreveier via Røldal. Herlig å kjøre når alt er på stell :)
Skivene fortsatt god??