er tråden dø eller? :( har lyst å sjå meir :)
er tråden dø eller? :( har lyst å sjå meir :)
Hallllo folkens. nei er ikke død å har har ikke gidd opp enda:D
er bare vært ein pause litt no, vært ein del regninga mått hadd fått unna, men snart er vi vel igang igjen håper jeg.
har nå handla ein ny servo fra opel astra g. såg ut som ei kurant pump det, så håpe det funke:)
bli vel oppdatert me bilda igjen så fort jeg kommer igang igjen:)
fy faen tommen:P håpe du fårn på vein snart:P
mafaioz det trur jeg og ;)
hvert stillstans lenge no ja:( me har itj mista gløden eller tru enda nei:P det bli sjå håpe enda på å få luftan ein tur i sommer ja. blir men satt t side alt anna en å fån kjørbar no så får oppgradert understell å bremsa i vinter igjen:)
blir sørsia loong roof å se til sommeren da hører jeg ;) blir å lufte 244in også hehe ;)
har ikke fk blokk liggende og slenge du til salgs :) ?
Det har iallefall jeg.. :p
pris :)?
ja må stikk innom vis dåkk passere ihvertfall obleratorisk å stopp å spol utom huset:D
blir vell å se noen svart striper etter 244in på sørsia ivertfalj til sommeren hehe ;)
er de noe som skjer med bilen fortiden da?
er fint lite det ja. vente litt på km no å håpe dem ska få gjort nå snart no:((
tar litt tid å gå og vente :S hva er det som står i vente da?
dem på levanger er vist meget opptatt me topparbe til langt over øran tru jeg. så får nå bare håp det roer sei så dem får gjort nå på min snart da, ellers blir jeg nødt t å arranger noen andre i det.
km har ein del topparbe fer anna firma som e første pri så må vent t han får tia. toppen min er ferdi fer leng sia. km skulla bygg ferdi grenrør, innsug å litt sånt. men e litt dåli me framgang no. vi får sjå litt ka ska gjør. vurdere selg det gammle km innsuge mitt om noen er int i gromt innsug til 8ventiler.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/1378.jpg
selges uten fuelreil å spjell..
bud
ca hvor mye?
ikke sikker om skal selge eller om vi bygger om dette. kom me bud. jeg betalte 15lapper for det, så det ryk ikke på skambud.
15 lapper? :eek:
Jeg gav 8k for ITB innsuget mitt med rail og trakter. Skal få mekka et jævla væsset plenum for 7k trur jeg :D
15lapper var jo dobbelt så mye som jeg tenkte meg egentlig
Koster mye å være kar i Trøndelag ser dere.. :p