FÃ¥r ikke bilen i gir etter radiobytte ? V70 2007
Hei, noen som har tips ang bytte til din2 spiller i en Volvo v70 (2007) automat 2.4 (163hk)
Jeg byttet spiller i dag, Dvs jeg prøvde.. Da jeg tok ut hele konsollen sluttet sentrallÃ¥s Ã¥ virke.. SÃ¥ mÃ¥tte jeg sette tilbake konsollen tilbake igjen da adapter plate for din2 spiller ikke passet som den skulle. Og nÃ¥ fÃ¥r jeg ikke satt bilen i Drive, den stÃ¥r lÃ¥st i posisjonen Park .. Det betyr at jeg fÃ¥r ikke kjørt, og fÃ¥r heller ikke ut konsollen igjen í ½í¸©
Miraklenes tid er ikke over..
Sitat:
Opprinnelig postet av
Daniel V
Evnt har du fått en feil på den elektriske bryteren som skal "låse opp" spaken når du trår inn bremsen. Når spaken står i P, og du har tenningen i hakk to, og du holder hånda på toppen av spaken, og trår inn bremsen, kjenner du et klikk/slag i girspaken da?
Øh.. nå har jeg kommet meg hjem fra nattskift, og satt meg inn i volvo`n .. Satt tenningsnøkkel i posisjon 2, holdt hånden varsomt på girspaken.. trykket inn bremsepedalen, og kjente øyeblikkelig et klikk i girspaken.. og jeg prøvde å sette den i Drive.. og nå VIRKET den ;) (miraklenes tid er ikke over ser det ut til ha ha)
Tusen takk for alle innspill og hjelp