PDA

Vis full versjon : nira sprut



tennpluggen
30/08/10, 13:38
noen som har link te hvor nira selges? evnt om noen å vet pris?

VolvoR-Sport
30/08/10, 14:00
http://www.estuning.no/
Pris inkl mva 13.900.- + montering

Lundberg Performance
30/08/10, 14:29
har hørt mye bra om dette sprutet, er på min vurderings liste ja.

tennpluggen
30/08/10, 15:33
sitti å lest en del om det å høres moro ut:P
er det de som selger det billigst eller er det prisen det ligger på rundt om?

zimenz
30/08/10, 16:05
l-m-r.se selger til 15.798 SEK, så hvis du kjøper til riktig kronekurs kan du få det billigere der.. jeg endte opp med å gi ca 12.500 NOK for mitt :)

Njål Nilssen
30/08/10, 19:21
Nira er vel også ganske likt VEMS (var det før i alle fall, tar jeg ikke feil var det basert på VEMS i begynnelsen) VEMS koster vel ca. 6k og er på full høyde med Nira...

Lundberg Performance
30/08/10, 19:29
Nira er vel også ganske likt VEMS (var det før i alle fall, tar jeg ikke feil var det basert på VEMS i begynnelsen) VEMS koster vel ca. 6k og er på full høyde med Nira...

da er det vel ingen tvil om hva man velger :p

Njål Nilssen
30/08/10, 19:51
da er det vel ingen tvil om hva man velger :p

Men man må kanskje ha litt mere kunnskap enn med Nira med tanke på alternativene man får når man skal bestille etc...

www.vems.hu De har sånn Wiki-sak man må sette seg inn i, så på den måten er det litt likt MS, dog bare med oppløsningen og mulighetene man har med Nira.

VEMS støtter Dual WBO2, Knock, EGT, Sekvensiell tenning og dyser, kan også konfigureres til to rekker med dyser, boostcontroll, nitrous etc. etc. og har noen ledige inn/utganger som man kan velge selv hva skal brukes til...

turb00le
30/08/10, 20:09
Det som etter mitt syn er mest genialt med nira er at det kan sette opp grunnmap til volvo motorene, så en hvem som helst lam, døv og blind mongo kan få dritten til å starte.
Det viktigste er launchcontrol så man får brent litt ventiler...

NIRA står på min ønskeliste også, skal ha det før eller siden.