PDA

Vis full versjon : godkjenning hos BT



egil
30/08/10, 09:30
Skal da inn til BT i måro. Har da følgende papirer:

-Aksept fra volvo Norge.
-Kvitering på kor motor kommer fra.
-Bekreftelse fra Volvoverkstad at det er ein Felleskjøpet motor som står i bil.

Har dere noko meir å tilføye karer?:)

Agrostar
30/08/10, 09:59
Burde vel gå greitt, nokon kan kreve bevis på kva effekt som er i motoren.

Espedalen
30/08/10, 10:38
Burde gå greit som han sier over her, men om de er veldig mongolide med deg så kommer de til å kreve bevis på effek i motor viss du ikke har dette på papirene dine?

egil
30/08/10, 11:17
Ikkje uten at volvo Norge har skrevet ner effekt i orignal Fk motor.
Men skal bli spennande å sjå:) Kjennes ut som at eg skal til tannlegen!

Espedalen
30/08/10, 11:18
Hehe, god bedring da :)

egil
30/08/10, 14:22
Jo takk:)
Skal oppdatere kordan da gjekk eg.

egil
31/08/10, 16:58
Hu blei godkjendt med motor og senk:)
Blei litt styr da eg ikkje hadde søkt ombyggingen ved motor forhånd. Men i og med at eg hadde all anna dokumentasjon, så gjekk hu gjennom med glans:)

Men da var nytt for meg at dei knipsa bilder av hu for å dokumentere hvordan hu såg ut ved godkjenninga. Motor, utvendigt og understell osv. Dei er vel meir på hugget med tanke på oppgraderinger etter godkjenning då:)

mcnugget
31/08/10, 18:13
Vanlig det nå ;) nye autosys er avanserte greier.. :D ser fort om du har større turbo foreksempel på en visning...

egil
31/08/10, 21:24
Rekna med da var noko sånt ja:) Me får trimme i det skjulte heller.

Sebbe
01/09/10, 20:07
oi, det hørtes ikke så greit ut :p får håpe de ikke er kommet så langt i "utviklingen" her hvor jeg bor :p

mcnugget
01/09/10, 21:22
Dei fleste er komt så langt at dei har digital kamera... :D

egil
02/09/10, 11:28
Hehe:) Hadde jo håpet på at han likte bilen så godt at han ville ha bilder til privat samling:) Første gang BT har skrytt av ein bil eg har hatt der inne. hehe...Hvertfall ha alt i tilnærmet original stand og all dukumentasjon, så skal det ikkje være vanskeli å få godkjendt med turbo. Bare husk å søk BT først:)

Fredrik.åsen
02/09/10, 11:48
hvilken eksos har du på denne bilen a? 3'' JT eller?

gaupe
02/09/10, 14:06
Vanlig det nå ;) nye autosys er avanserte greier.. :D ser fort om du har større turbo foreksempel på en visning...

Nye autosys er 30 år gammalt, ingen ny og farleg teknologi der.

mcnugget
02/09/10, 16:59
Nye autosys er 30 år gammalt, ingen ny og farleg teknologi der.

hmm, ikkje heilt sikker på det du... ifølge det eg har hørt er det nytt system der nå.. om det ikkje er nytt så er dei iallefall begynt å følge det mykje bedre opp med dokumentasjon osv..

gaupe
02/09/10, 17:31
hmm, ikkje heilt sikker på det du... ifølge det eg har hørt er det nytt system der nå.. om det ikkje er nytt så er dei iallefall begynt å følge det mykje bedre opp med dokumentasjon osv..

Det er nok ein del system som er bygd som tillegg, men har ingen tru på at dei har system som minner om noko som har vorte utvikla på 2000-talet.

volvo245gl
02/09/10, 19:36
På Samferdselsdepartementet sine nettsider står følgende om Autosys:


Modernisering av førarkort- og motorvognregisteret – nytt ”Autosys”

- Eit nytt førarkort- og motorvognregister vil vera med å sikra rask og god service når folk har ærend i samband med førarkort, kjøp, sal og godkjenning av bil og motorsykkel. Ei slik modernisering vil òg vera viktig for forvaltnings- og kontrolloppgåvene til Statens vegvesen, Politiet og toll- og avgiftsstyresmaktene, seier samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa.

I statsråd i dag føreslår regjeringa at prosjektet ”Modernisering av førarkort- og motorvognregisteret – nytt Autosys” skal gjennomførast innan ei kostnadsramme på 700 millionar kroner. Prosjektet er tenkt gjennomført over fem år og med ferdigstilling i 2014.

- Dagens teknologiske løysing er i ferd med å bli utdatert. Dette gjer vidare utvikling og drift av systemet vanskeleg. Om få år vil det ikkje vera tilstrekkeleg teknologisk kompetanse til å drifta eksisterande Autosysløysing. Det er difor viktig å koma skikkeleg i gang med moderniseringa av systemet, seier samferdselsministeren.

For fleire opplysningar: Prop. 127 S (2009-2010) Ein del saker på Samferdselsdepartementets sitt område

smygen
02/09/10, 21:18
Hva mener du med felleskjøpet motor, altså hva vil det si?
Og hva er det som står på den kvitteringa di egentli?
Lurer på å skaffe meg en FK motor sjøl ser du, så prøver å sette meg inn i dette med godkjenning og slikt ;)

egil
03/09/10, 06:47
Motor er b230FK:) Har 3" JT med 2 stk lyddempara og kat. Han nevnte ingenting om eksos osv.
Bilen måtte eg sjølv kjøre inn i kontrollhallen. Tok hverken avgassmåling eller gjekk over bilen teknisk.
Han såg om motor stemte overns med papirene. Spurde meg om den var i original stand med tanke på trykk osv.
Motor er kjøpt hos åsane i Bergen. Heilt enkel kvittering med info om motor. Signatur og stempel nederst.

smygen
03/09/10, 18:21
La oss si at jeg kjøper en motor av en på forumet her da, å han ikke vet hvor motoren kommer fra? Får jeg ikke godkjent da? Eller trenger jeg bare kvittering på at jeg har kjøpt den hos han, t.d en kjøps kontrakt?

Sorry for dumme spørsmål :P

ArneR
04/09/10, 03:43
Bør holde med en kjøpskontrakt, det beviser jo at du ikke har bøffet motoren..

volvo245gl
04/09/10, 08:07
Hvordan gjør man hvis man tar motoren fra en delebil man eier selv?
Skriver man kjøpekontrakt med seg selv da???

Martin.S
04/09/10, 10:24
Hvordan gjør man hvis man tar motoren fra en delebil man eier selv?
Skriver man kjøpekontrakt med seg selv da???

Da tar du vare på dokumentasjon, eventuelt salgsmelding\kvittering du fikk av han du kjøpte delebilen fra, og vipps problemet løst! Dermed kan du vise til hvor motor stammer fra.