PDA

Vis full versjon : Ettersnakk: Åltreffet 2010



Per Turbo
29/08/10, 00:15
Her kan dere poste kommentarer om treffet på Ål 2010 :)

Turbo-HF
29/08/10, 19:53
Her kan dere poste kommentarer om treffet på Ål 2010 :)

Skulle ha vært der, men kom brått på.. Jeg har jo tross alt bare hatt bilen i noen få dager enda! ;-) Men håper derimot at noen joiner initiativet mitt til en samling i Lørenskog-området en helg i september?

Per Turbo
29/08/10, 21:10
Skulle ha vært der, men kom brått på.. Jeg har jo tross alt bare hatt bilen i noen få dager enda! ;-) Men håper derimot at noen joiner initiativet mitt til en samling i Lørenskog-området en helg i september?

Blir nok en del folk som samles her ;)
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=8949

Gneizten
29/08/10, 22:51
Var bra i Ål, med masse flotte biler :) men var dårligt med liv på lørdagskvelden på campingen!

Per Turbo
30/08/10, 07:00
Utifra bildene så det ut som det var en knall treff i år også, mye bra biler og ikke minst bra vær :)

Mange er nok dagsreisende selv om det var fullbooket på både Ål Folkepark og Ål Camping. Synd jeg ikke fikk organisert noe mer ut av denne Cruisingen, men blir vanskelig når man ikke er der selv men dette kan vi sikkert få til neste år :)

All honnør til arrangør av treffet, virker som dette tiltrekker seg mye folk og biler :)

microplex
30/08/10, 08:51
synn jeg ikke fikk dratt ditt :(

Petter
30/08/10, 10:56
Jeg endte opp dypt inni lakken på en A6 med poleringsmaskinen så ingen tur i år.

Bedre lykke neste år.. hehe

Swissman
30/08/10, 17:14
Fint treff, blir bedre for hvert år. :)

Hørte rykter om at det ikke skulle være på Folkeparken lenger fordi det var dyrt å leie området. Noen som vet noe om dette? :mad:

Øyvind G
30/08/10, 17:25
Var bra i Ål, med masse flotte biler :) men var dårligt med liv på lørdagskvelden på campingen!

hvilken camping var du på da? var hvertfall liv i partyteltet ved hytte 4-7 på ål camping :)

Gneizten
30/08/10, 23:24
hvilken camping var du på da? var hvertfall liv i partyteltet ved hytte 4-7 på ål camping :)

Var på samme som treffet, altså ål-folkepark :)
bodde i hytte 12-15, gikk også en runde på området i 12tida på kvelden men såg ingen, utenom 3-4 bergensere i ei hytte :P

andersg
01/09/10, 15:27
Ro ned'a Øyvind, festen stupte med meg halv elleve... Eller sovna stående inntil hytta med spy på skoa, husker ikke helt.

lyngen
01/09/10, 15:34
få se bilder da!! hint hint ;))))

skårstein
02/09/10, 10:10
Fint treff, blir bedre for hvert år. :)

Hørte rykter om at det ikke skulle være på Folkeparken lenger fordi det var dyrt å leie området. Noen som vet noe om dette? :mad:

veit at det er andre arrangement som har flytta til Torpomoen som var i folkeparken tidligare. litt synd om dei prisar seg ut. men torpomoen er ein bra plass, fleire klubbar har treff der.

glenn
02/09/10, 22:32
Hei! Var dessverre ikke på Åltreffet selv men snakket i dag med en kompis som var der. Historien hans var som følgende:
Natt til lørdag da bilen var parkert inne på området var det en eller annen person som med kniv eller annen skarp gjenstand hadde skrapa opp hele bakenden på bilen. Bilen er en -77 242L, burgunder-rød med original lakk.
Ole som eier bilen er selvsagt ikke særlig fornøyd med dette!!!

Håper og tror at det ikke er noen forumbrukere her eller andre som er bilinteressert som har gjort dette, men hvis det er noen som har sett eller hørt noe må de gjerne gi meg et vink på PM.
Evt tips blir selvsagt tatt imot anonymt, og jeg lover å ikke lage trøbbel for den som sier fra!

Synes bare det er utrolig synd at slikt skal skje på treff, og håper dette var et engangstilfelle. Åltreffet er jo et kjempetreff og det er synd at enkelte idioter skal ødelegge for andre.

Gneizten
02/09/10, 23:00
Hei! Var dessverre ikke på Åltreffet selv men snakket i dag med en kompis som var der. Historien hans var som følgende:
Natt til lørdag da bilen var parkert inne på området var det en eller annen person som med kniv eller annen skarp gjenstand hadde skrapa opp hele bakenden på bilen. Bilen er en -77 242L, burgunder-rød med original lakk.
Ole som eier bilen er selvsagt ikke særlig fornøyd med dette!!!

Håper og tror at det ikke er noen forumbrukere her eller andre som er bilinteressert som har gjort dette, men hvis det er noen som har sett eller hørt noe må de gjerne gi meg et vink på PM.
Evt tips blir selvsagt tatt imot anonymt, og jeg lover å ikke lage trøbbel for den som sier fra!

Synes bare det er utrolig synd at slikt skal skje på treff, og håper dette var et engangstilfelle. Åltreffet er jo et kjempetreff og det er synd at enkelte idioter skal ødelegge for andre.

Såg denne ripen ja, utrolig kjipt for vedkommende som eier bilen...

Heidi
12/09/10, 04:48
Mange fine biler på ål i år men fikk ikke tid til å reise

skårstein
30/01/11, 23:04
Fint treff, blir bedre for hvert år. :)

Hørte rykter om at det ikke skulle være på Folkeparken lenger fordi det var dyrt å leie området. Noen som vet noe om dette? :mad:

parken skal bygges om til våren, det kan være grunnen til at det kanskje må flyttes neste høst