PDA

Vis full versjon : S40/V50 High Performance/Premium Sound spørsmål



JoaLars
27/08/10, 00:14
Spørsmål 1:
Satt her å leste i bruker manualen til bilen, og fant ut at det skal være mulig og få beskjed når du får en SMS, itillegg kunne lese den på skjermen i bilen.. Prøvde alle mulige ting me telefonen og bilen.. og fikk ikke dette til på noen måte. Noen som har testet dette?
har en Sony Ericsson W995..

Spørsmål 2:
kjøpte meg en liten 30gb 1.8" ekstern HDD her om dagen.. Flytta over musikk filer osv, (slik som man gjør vanlig med en minnepenn) satt den i USB kontakten i bilen, men kom bare opp på skjermen: Uleselig.

Prøvde så med en vanlig minnepenn der jeg gjore det på samme måte, og dette funket bare fint.
Prøvde også å formatere HDD'n til FAT32 system slik som systemet i bilen krever, men fikk fortsatt opp samme meldingen om at det som enn var på denne var uleselig..

Noen som har vært borti det samme, eller kanskje har en løsning på dette?

Tor-Lein
30/08/10, 10:35
Her vært borti det på iPhone, men da plugget jeg den bare inn og ut noen ganger, så kom den.

Har for øvrig Premium Sound anlegget.

JoaLars
31/08/10, 18:10
okei, jeg har prøvd utallige ganger nå.. men kommer ingen vei. får bare samme beskjeden..

JoaLars
06/09/10, 23:44
Fant problemet :) var tydeligvis en feil med Harddisken, dro tilbake til der jeg kjøpte den Kickstart Tromsø AS (www.kickstart.no))å fikk bytta den uten problem i en ny! Nå funker alt bare flott :)

JoaLars
06/09/10, 23:45
Men er det noen som har testa ut mitt spørsmål nr 1 og vet noe om dette?:)

gull pilen
13/09/10, 10:51
må vel gjerne ha bluetooth pakke og da...

JoaLars
13/09/10, 19:17
Den har jeg..

gull pilen
14/09/10, 08:15
fikk du "koblet" sammen bil og telefon?

JoaLars
14/09/10, 23:08
jada, dette fungerer helt optimalt!

men så i instruksjonsboka å fulgte det som sto der, men fant fortsatt ikke noen plasser der det sto det samme som sto i boka eller lignende..

gull pilen
15/09/10, 12:04
kansje du ikke har akkurat den typen stereo da...

JoaLars
19/09/10, 15:55
Står nå i boka at det skal fungere på High Preformance / Premium Sound systemet, slik som jeg har forstått det av det som står der

gull pilen
20/09/10, 08:55
da må du ta en tur på volvo å få dem til å hvise deg...:)

Tor-Lein
27/09/10, 12:02
Jeg spurte selger om det samme, men han sa det ikke var mulig å få SMS på skjermen.
Kan vanskelig tenke meg at Volvo, bilsikkerhetens vokter, vil implementere en forstyrrelse av den grad i bilen.

ASK Racing
05/10/10, 19:26
litt usikker på v50, men i nye s og v60 er det kunn telefon kompatibiliteten som begrenser hva du kan se og ikke se på skjermen, mener det samme gjelder for de andre modellene også, men skal ikke banne på det :)